Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

I går spiste jeg og drakk dette til middag:

1 øl

Pasta bolognese

sjokolade og jordbær is og med en brownie.

Så gikk det en time, så ble det en pakke med roasbiff og 9 brødskiver og cola zero.

Skrevet
  "Darach_Ùr skrev:
"Oppdaget" nylig søtpotet selv. Fått helt dilla. Helst i ovnen i strimlet/båter/skiver med olje og en drøss med krydder. Funker til alt, men bruker den mest sammen med kylling.

Hah :D akkuratt slik eg lager dem, små skiver litt sånn pommes frittes, olje og masse masse grillkrydder :happy: smaker himmelsk :love:

Annonse

Skrevet

i går var det 2 torskefiler med en dasj tomatpuree og noen osteskiver på toppen. disse ble puttet i ovnen med squash og paprika, og servert med kalorifrie karri- nuddler. nammis!....samt bringebær med yoghurt til dessert =)

Skrevet

I går ble det god, gammeldags og smaksrik chili con carne servert sammen med litt frisk salat, maiskolbe, pick de gallo, rømme og guacamole - yummi!

Chili con carne er genialt, tar toppen ti minutt å lage, masse smak og lett å lage mange porsjoner om gangen!

Annonse

Skrevet
  "Aurelius skrev:
Hmm,spennende:) hva slags saus laget du ?

var en posesaus, add bare fløte og vann (melk siden d va ingen fløte hjemme) hvit fiskesaus med dill

Skrevet
  "Millasob skrev:
var en posesaus, add bare fløte og vann (melk siden d va ingen fløte hjemme) hvit fiskesaus med dill

Da skjønner jeg godt du kanskje ikke syntes det var så sjukt godt ja.

Skrevet
  "02-snapper skrev:
Og taco trenger ikke være usunt det!:) bare å velge litt smart. Feks karbonadedeig framfor kjøttdeig osv

D vet jeg ;) men hos gutta boys som lever på budsjett ble det 1 pakke vanlig kjøttdeig og 1 karbonade, og såklart vanlig lefse, så derfor cheatday

Gjest QueenWinther
Skrevet

cottage cheese, banan og en questbar.

var stopp på kreativiteten, for å si det mildt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...