Aurelius Skrevet 15. juni 2014 Skrevet 15. juni 2014 "FitFish skrev: Aurelius, du flytter jo til St. Haugen straks, og der ligger Smalhans, rett og slett et veldig bra spisested! http://www.smalhans.no/om-smalhans/ Der har jeg spist! Var heldig med timingen og var innom der når Bent Stiansen hadde gjestespill,og fikk en alldeles utmerket lammefrikasseê til middag. awesome! og billig! -Fredrik og FitFish 2 Siter
Bro Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 I går spiste jeg og drakk dette til middag: 1 øl Pasta bolognese sjokolade og jordbær is og med en brownie. Så gikk det en time, så ble det en pakke med roasbiff og 9 brødskiver og cola zero. Aurelius 1 Siter
Millasob Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Skrevet 16. juni 2014 "Darach_Ùr skrev: "Oppdaget" nylig søtpotet selv. Fått helt dilla. Helst i ovnen i strimlet/båter/skiver med olje og en drøss med krydder. Funker til alt, men bruker den mest sammen med kylling. Hah akkuratt slik eg lager dem, små skiver litt sånn pommes frittes, olje og masse masse grillkrydder :happy: smaker himmelsk Darach_Ùr 1 Siter
Millasob Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Skrevet 16. juni 2014 Dagens middag? Pasta penne (not fullkorn ) stekt kyllingfilet i strimler med grillkrydder og hvitløkspepper Toppet med revet ost og bolognese saus ^^, MaritE 1 Siter
runforit123 Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 I går ble det honning og soyaglasert pangafisk med opphakkede mandler og eggerøre Siter
XtrM Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 I går var det hjemmelaga hamburgere, salat og grillede grønnsaker *nomnom* Siter
Jaffa86 Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 i går var det 2 torskefiler med en dasj tomatpuree og noen osteskiver på toppen. disse ble puttet i ovnen med squash og paprika, og servert med kalorifrie karri- nuddler. nammis!....samt bringebær med yoghurt til dessert =) Siter
Sol Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Strimlet svin i fullkorns pita med salat ved siden av Siter
Inger-Lise Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 I går ble det god, gammeldags og smaksrik chili con carne servert sammen med litt frisk salat, maiskolbe, pick de gallo, rømme og guacamole - yummi! Chili con carne er genialt, tar toppen ti minutt å lage, masse smak og lett å lage mange porsjoner om gangen! miaheart 1 Siter
Millasob Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Skrevet 17. juni 2014 Laksefilet, dampkokt blomkål og fiskesaus, siste gangen eg tar saus laks og kjøtt e mye bedre alene me bare krydder Siter
Aurelius Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 "Millasob skrev: Laksefilet, dampkokt blomkål og fiskesaus, siste gangen eg tar saus laks og kjøtt e mye bedre alene me bare krydder Hmm,spennende:) hva slags saus laget du ? Siter
Millasob Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Skrevet 18. juni 2014 "Aurelius skrev: Hmm,spennende:) hva slags saus laget du ? var en posesaus, add bare fløte og vann (melk siden d va ingen fløte hjemme) hvit fiskesaus med dill Siter
idaest Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 Jeg elsker å ha gjester, for jeg elsker å lage mat til folk. Økokalv på grillen, med søtpoteter, feta, pinjekjerner, løk og en grønn salat. Aurelius, FitFish, Matsb og 1 annen 4 Siter
Aurelius Skrevet 18. juni 2014 Skrevet 18. juni 2014 "Millasob skrev: var en posesaus, add bare fløte og vann (melk siden d va ingen fløte hjemme) hvit fiskesaus med dill Da skjønner jeg godt du kanskje ikke syntes det var så sjukt godt ja. Siter
Millasob Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Skrevet 19. juni 2014 Gårsdagens middag var taco, litt cheatday, men siste felles middag med gutta boys før ferien, så er lov å kose seg av og t Siter
02-snapper Skrevet 19. juni 2014 Skrevet 19. juni 2014 Og taco trenger ikke være usunt det! bare å velge litt smart. Feks karbonadedeig framfor kjøttdeig osv SterkBalanse 1 Siter
Millasob Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Skrevet 19. juni 2014 "02-snapper skrev: Og taco trenger ikke være usunt det! bare å velge litt smart. Feks karbonadedeig framfor kjøttdeig osv D vet jeg men hos gutta boys som lever på budsjett ble det 1 pakke vanlig kjøttdeig og 1 karbonade, og såklart vanlig lefse, så derfor cheatday Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 25. juni 2014 Skrevet 25. juni 2014 cottage cheese, banan og en questbar. var stopp på kreativiteten, for å si det mildt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.