Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P


Minelly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen. Hæ. Hva er greia? Er det virkelig en dame? Kjønnsoperert? Hun (?!) eier jo ikke feminine trekk for fem flate øre på noen av de sikkert tre hundre bildene jeg så o_O

Jeg fant noen bilder/videoer fra tidligere år, der ser man visse femi trekk, så hun har nok overdosert testoen sin for å si det mildt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så mange fantastisk flotte damer med en smashing kropp som nå ha navelpiercing? Er det en slags "mote" for fitnesschicks?

Når det er sagt, sjokoladen var ikke så fristende nå lenger, he-he. Damn misunnelig (selv om rent personlig syns jeg noen av de er for muskuløse for min smak. Men for en behundringsverdig viljestyrke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange fantastisk flotte damer med en smashing kropp som nå ha navelpiercing? Er det en slags "mote" for fitnesschicks?

Når det er sagt, sjokoladen var ikke så fristende nå lenger, he-he. Damn misunnelig (selv om rent personlig syns jeg noen av de er for muskuløse for min smak. Men for en behundringsverdig viljestyrke!)

Veldig mange som syns det er fint. Mannen min syns heller ikke det er fint. Hva er det med det?? Hva er det som ikke er fint med det? Jeg kommer aldri til å tørre å ta det, så er nok foruten, men fortsatt. Hva er det som ikke er fint med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange som syns det er fint. Mannen min syns heller ikke det er fint. Hva er det med det?? Hva er det som ikke er fint med det? Jeg kommer aldri til å tørre å ta det, så er nok foruten, men fortsatt. Hva er det som ikke er fint med det??

Mer det at det er bemerkelsesverdig mange som har det. :) Ikke noe negativt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange som syns det er fint. Mannen min syns heller ikke det er fint. Hva er det med det?? Hva er det som ikke er fint med det? Jeg kommer aldri til å tørre å ta det, så er nok foruten, men fortsatt. Hva er det som ikke er fint med det??

For meg er det estetikk. En flott kvinnekropp er et mesterverk i seg selv, hvorfor skal man på død og liv forstyrre med tatoveringer og juggel i alle mulige hudfolder? :(

Har ikke akkurat sterke følelser om temaet altså, folk får velge sjæl :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det estetikk. En flott kvinnekropp er et mesterverk i seg selv, hvorfor skal man på død og liv forstyrre med tatoveringer og juggel i alle mulige hudfolder? :(

Har ikke akkurat sterke følelser om temaet altså, folk får velge sjæl :)

Tatoveringer kan være pynt (som smykker, øredopper osv) på en ellers perfekt kvinnekropp syns da jeg. ;)

Ente opp på trening i dag (var egentlig for demotivert/lat) etter at jeg browsa dette emnet! Fantastisk motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...