Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P


Minelly

Anbefalte innlegg

Det handler ikke om å ikke finne motivasjon i ståpåvilje og stålkontroll. Det handler om at jeg vil IKKE se ut som en kvinnelig versjon av en bodybuiler, og jeg forstår faktisk at en god del jenter får skrekken for styrketrening når de ser enkelte bilder og tror de blir sånn av å løfte tunge vekter. Min personlige mening er at det finnes noe som er for mye på jenter. Det rare er at skulle jeg havne på en veldig lav fettprosent så vil jeg faktisk få til syne en god del av disse "altfor store, bulkete og synlige musklene" selv.

For all del. Kudos til de av dere som klarer dette, holder en lav fettprosent og er fornøyde med dere selv, vær stolt. Jeg er ikke fornøyd med meg selv, men jeg finner ikke noen som helst slags lyst til å stå på med heavy ass weights i disse bildene med (altfor) muskuløse damer. Dessuten er jeg ingen fan av disse "train hard or go home", "if you still look qute after your work out, your doing it wrong", osv. Tren smart, og tren for dine egne forutsetninger og mål/ønsker. Mange av disse fit-inspobildene gir meg inntrykk av en sykelig besettelse for trening i tillegg og jeg syns ikke det er spesielt sunt eller spesielt greit at man prakker på jenter disse bildene. Det signalisere at man må trene til krampa tar en gang og bestandig, og det er ikke slik. Det finnes gode, dårlige og middelmådige treningsøkter. De middelmådige treningsøktene er det flest av, og det er de som sørger for de sinnsykt gode treningene. Man kan rett og slett ikke gutse ræva av seg på hver bidige trening.

Og nei, i min verden er det ikke spesielt feminint med jenter somhar veldig lav fettprosent på kroppen. Det er min personlige mening. Jeg sier ikke at du er unormal, rar eller noe som helst. Dessuten er du i godt selskap for alle her inne er veldig glade i "muskelmasse" på jenter. Jeg liker også jenter med muskler, bare inntil en viss grad - poenget er jo at enkelte bilder "skremmer" meg mer enn det motiverer meg til å ta 80 kg i cluster sett på gymmen i morgen.

TRÅDSABOTASJE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The ultimate woman i mine øyne, kan forstå at noen synes dette er for mye og mandig men for meg er dette mitt mål til slutt. Brasiliansk bodyfitness!

Liker at hun ikke har så store legger, det har ikke jeg heller :p

[ATTACH]87028[/ATTACH][ATTACH]87029[/ATTACH][ATTACH]87030[/ATTACH]

Syntes ikke hu var mandig, hun har faktisk vært veldig flink til å holde seg feminin med så trent kropp(bola eller ei)

Kanskje låra går over i en mer maskulin klasse, men var bra hu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen garanti for at hun her ikke er liquifyet litt, men motiverende er det uansett.

post-20877-14440921238265_thumb.jpg

Dette er ganske nærme mitt kroppsideal (puppene kan jeg se langt etter da, men resten skal jeg kunne nærme meg). Foretrekker også selv litt mer tonet kropp i forhold til veldig muskuløs, men når det er sagt er det likevel sykt motiverende å se hva folk får til. Det går an å la seg motivere av andres fremgang selv om det ikke er den man selv ønsker, derfor det heter motivasjon og ikke mål :)

Er for øvrig enig med andre her inne, at det heller bør lages en avsporingstråd. Så får man i denne tråden bare godta at folk er forskjellige og har forskjellige mål, og heller poste egen motivasjon stedet for å bruke opp plassen på diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The ultimate woman i mine øyne, kan forstå at noen synes dette er for mye og mandig men for meg er dette mitt mål til slutt. Brasiliansk bodyfitness!

Liker at hun ikke har så store legger, det har ikke jeg heller :p

[ATTACH]87028[/ATTACH][ATTACH]87029[/ATTACH][ATTACH]87030[/ATTACH]

Synes hun ser dritbra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...