Gå til innhold

VM Brasil 2014 - konkurranse og diskusjon


Afterall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEG VIL VÆRE MED!!!!!

Legger igjen spor for å finne igjen senere, må fly nå og lese meg opp senere. Dette blir awesome!

Hvem vil være med meg og se kamper når det begynner? Har NRK, men også en samboer som sikkert får magesår om jeg insisterer på fotball hver kveld.

Kjønnsrollene er herlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL VÆRE MED!!!!!

Legger igjen spor for å finne igjen senere, må fly nå og lese meg opp. Dette blir awesome!

Hvem vil være med meg og se kamper når det begynner? Har NRK, men også en samboer som sikkert får magesår om jeg insisterer på fotball hver kveld.

Det skjer ikke.

Jeg vil også tippe: NORGE!!! GO NOOOORGEEEEE. Håper Northug kommer seg i form i tide riktig nok. Ellers har vi jo Bjørgen og hu derre lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg på, Macen vill ikke la meg lagre bildet i riktig filformat, så får ikke lastet det opp, men kort oppsumert: Bosnia - Nederland i semi 1, og Tyskland - Italia i semi2. Tyskland vinner heila driden!

Andre funfact:

*Spania og Brasil ryker ut i 8dels finalen

*England ryker i gruppespillet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er min far's datter - og heier dermed på Tyskland (av alle ting) :) (Min store helt i sin tid var jo Ruud Gullit, men han har jo gitt seg, og siden dengang så gikk man over fra Nederland til Tyskland) :) Får se litt på dette senere, er jo ikke god på tipping/gjetting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, men er her noen som driver med tipping med penger? Hadde vert morsomt med en tråd om det hvor man kan dele tips og erfaringer :)

Ja, hender jeg spiller en bong her og der. Men er bare småkroner og min magefølelse. Så jeg har ingen tips. Men hvis andre har så kan de jo dele, så blir min magefølelse litt sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også mekket meg et oppsett. Prøvde meg på et litt annet oppsett enn hva jeg har bettet andre steder. Gruppespillet bør være ganske safe, kanskje med unntak av gruppe C og D. Dog mulig det blir noe surr med gruppeplasseringene, men sånn er jo VM - alt kan skje :p

post-26650-14440981839661_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Dette kan bli jæææævla spennende. Spesielt gruppe C og D.

Gruppe C har jo 4 merkelige lag om en kan si. Colombia og Ivory Coast er gode lag. Hellas har vel ikke gjort det dårlig før, og Japan er heller ikke ille. Så er må kommende friendlies analyseres :p

Gruppe D? Uruguay, Italia og England. Like spennende det :) Spes Italia som har snublet sist kamp mot lux. Morro detta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo en gang sånn at man bør ønske, for VM-et sin del, at Italia ryker i gruppespillet. De bedriver anti-fotball og har bare talent for skuespill og knivstikking.

Skal faktisk si meg enig i det. Også er det litt spennende med underdogs i VM. Sist VM gikk både New Zealand og Mexico videre fra gruppespill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brasil mot Spania sier du?, nei takke seg til Argentina!

Hehe, har tippet seier til Argentina over Spania i en annen konkurranse, så prøver en ny vri her.

Forøvrig tror jeg Belgia kan overraske litt, ung tropp som spilte jævlig bra i kvaliken. De slapp inn kun 4(!) mål på 10 kamper i den tøffeste kvalikgruppen i Europa. Belgia har også kanskje det største luksusproblemet når det kommer til midtstoppere: Kompany, Vermaelen, Van Buyten, Lombaerts og Vertonghen. Puh, hardt valg. Men ender vel opp med Kompany + Vermaelen ( :love: ) i midten.

Tror forresten jeg bytter om på gruppe H, Sør-Korea kan fort vekk danke ut Russland. Vanskelig å spå hvordan de russiske spillerene gjør det, de fleste er rimelig overbetalte i den russiske ligaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har tippet seier til Argentina over Spania i en annen konkurranse, så prøver en ny vri her.

Forøvrig tror jeg Belgia kan overraske litt, ung tropp som spilte jævlig bra i kvaliken. Dslapp in kun 4(!) mål på 10 kamper, og det i den tøffeste kvalikgruppen i Europa. Belgia har også kanskje det største luksusproblemet når det kommer til midtstoppere: Kompany Vermaelen, Van Buyten, Lombaerts og Vertonghen. Puh, hardt valg. Men ender vel opp med Kompany + Vermaelen ( :love: ) i midten.

Tror forresten jeg bytter om på gruppe H, Sør-Korea kan fort vekk danke ut Russland. Vanskelig å spå hvordan de russiske spillerene gjør det, de fleste spillerne er rimelig overbetalte i den russiske ligaen.

Og en ung og lovende Januzaj kan skape mye for Belgia om han får sjansen. Vil si det rart om han ikke får sjansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk si meg enig i det. Også er det litt spennende med underdogs i VM. Sist VM gikk både New Zealand og Mexico videre fra gruppespill :)

Føler jeg må spikke litt fliser her, siden jeg er en stor VM-Entusiast. New-Zealand gikk ikke videre fra gruppespillet.

Men de tapte forsåvidt ikke en eneste kamp (tre uavgjort) Og havnet foran Italia i gruppa si, noe som i seg selv er veldig imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...