Gå til innhold

VM Brasil 2014 - konkurranse og diskusjon


Afterall

Anbefalte innlegg

Etter å ha kranglet med registreringa opptil flere ganger, så har jeg ENDELIG fått det til.

Måtte bruke IE i stedet for chrome, hvafan?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom kamp i går, i dag tror jeg det blir 2 morsomme kamper og en kjip. Den kjipe er selvsagt Spania - Nederland. Dette fordi jeg tror Spania vill trille i stykker kampen, og Nederland kommer ikke til. Samtidig så mangler Nederland en typisk ballvinner ettersom Strootman er ute og da kan det bli vanskelig å få fart på kontringsspillet til Van Gaal & co. Kamerun - Mexico er en open kamp, med to lag uten noe særlig press - sett bort i fra patrioter fra Mexico og Kamerun - og begge lag har flere gode spillere. Chile er alltid morsomme og se på og har flere stjerner på laget. Tror de vinner med flere mål mot stakkars Australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller at de faktisk gjør det jævlig ræva. Men vil de ha noen fordel ved å bli nr 2 istedenfor nr 1, med tanke på hvem de møter? Jeg trodde selv at spania skulle dra denne inn i dag...

Om vi forutsetter at Brasil kommer på 1.plass og Mexico 2.plass i sin gruppe.

Så vil Spania møte Brasil i andre runde dersom Spania ender på 2.plass i gruppa. Første plass vil da møte Mexico.

Er vel 99% sikkert at Brasil vinner gruppa, så er nok en fordel å få første plassen i Spania/Nederland si gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi forutsetter at Brasil kommer på 1.plass og Mexico 2.plass i sin gruppe.

Så vil Spania møte Brasil i andre runde dersom Spania ender på 2.plass i gruppa. Første plass vil da møte Mexico.

Er vel 99% sikkert at Brasil vinner gruppa, så er nok en fordel å få første plassen i Spania/Nederland si gruppe.

Vel, ja, da er det ikke 2 plass i den gruppa man jakter på.

Skal sies at det er det som er gøy med mesterskap da. Alle kamper har masse "sjel" så man vet ikke hva utfallet blir. Desto vanskeligere å tippe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ja, da er det ikke 2 plass i den gruppa man jakter på.

Skal sies at det er det som er gøy med mesterskap da. Alle kamper har masse "sjel" så man vet ikke hva utfallet blir. Desto vanskeligere å tippe på.

Ja, Nederland dro i land en stor fordel i går :-)

Du har så rett. Også veldig morro med "underdogs" som gjør det bra. Spania har jo vunnet mye, så synes det bare er gøy at de blir satt litt på plass ;-) Håper jo også Brasil møter god motstand, samtidig e æ veldig spent på Belgia :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt og Uruguay og England videre...

Problemet med Italia er egentlig bare at de har Andrea Pirlo (et fantastisk navn å ha når man har finske folk rundt seg)

Og han er jo tross alt så nærme perfeksjon man kommer.

(pluss at han passer bra med øks)

BorLTCfIQAAlMCy.jpg

Så man ønsker at han skal få briljere, og gjøre det stort...

Men man ønsker at laget skal gå monumentalt på trynet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...