Gå til innhold

VM Brasil 2014 - konkurranse og diskusjon


Afterall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shiet. Jeg har faktisk null peiling på fotball.

Så dette kan bli spennende! gleder meg.

Du trenger ikke vite så mye.

Men vit at under forrige VM så kalte New Zealand seg for "All Whites", fordi de var så bleike og pinglete :p

Og de følte det ville vært flaut å kjøre hakaen sånn som de andre nysjølandske landslagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Da kommer jeg helt sikkert på opp-ned førsteplass! (y) Men jeg er med. Ble et helt random oppsett.:wacky:

Det "verste" er at det sikkert er et helt random oppsett som vinner :p. VM-tipping er egentlig mer flaks enn skills. Vi som tror vi har peiling bare overanalyserer alt. Jaja, gøy er det i alle fall!

For de som ønsker å sette seg litt mer inn i lagene som er med i VM så går det en ganske kul serie på NRK nå, laget av FIFA. Greie og enkle analyser av lagene, samt litt historie og slikt. Synes det er mye morsommere å se på kampene når man i alle fall kan litt om de som spiller. Check it out: http://tv.nrk.no/serie/veien-til-brasil/KOID21001314/sesong-1/episode-1

---

Ellers kan det være greit å merke seg at Ribery er ute. Enda en nedtur for Les bleus, tviler på at de gjør det så bra. Dog, man vet jo aldri helt med Frankrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke vite så mye.

Men vit at under forrige VM så kalte New Zealand seg for "All Whites", fordi de var så bleike og pinglete :p

Og de følte det ville vært flaut å kjøre hakaen sånn som de andre nysjølandske landslagene.

Fun fact: Det new zealandske landslaget i basket kaller seg "Tall blacks". Hakaen deres er litt tam. Men en gang i tiden var All Blacks sin haka også ganske https://www.youtube.com/watch?v=DdI0g3rENcQ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

Då har eg tippa! :)

Har ikkje snøøøring på fotball, så dette kan bli morsomt. Går det an å få minuspoeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...