Gå til innhold

VM Brasil 2014 - konkurranse og diskusjon


Afterall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes også Tyskland er de som har imponert mest. Brasil har vært skuffende, det samme med Uruguay og til dels Argentina. Ser mange nevner Nederland som en het kandidat til gull, selv synes jeg de har spilt heller svakt mesteparten av tiden. Spesielt førsteomgangene har vært dårlige. Ja, de vant 5-1 over Spania, men når man ser hvor mye Spania slet mot Chile så sier ikke det så veldig mye. Kampen mot Australia var ikke spesielt imponerende.

Jeg hadde stor tro på Belgia før mesterskapet, men de skuffet i den første kampen, selv om de kom seg i andre omgang. Blir spennende å se de i neste kamp. Ellers synes jeg de afrikanske lagene har vært svake, med unntak av Elfenbenskysten som har vært ok. Den afrikanske nedturen toppet seg i går med Song og Assou-Ekotto. Haha, krise.

Moro å se innsatsen til lag som Australia og Chile. Fin kamp av Kroatia i natt, synes de spiller godt, dog ikke like bra som TV2 skal ha det til.

Gleder meg som en unge til i kveld :D Først Coluombia - IC også Uruguay - England. Blir kult å se om Cuadrado spiller like bra som sist.

Edit:

Måtte le skikkelig da jeg så denne:

BqcZS5FCMAAqPL9.jpg:large

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig med godeste Raptorial. Personlig har jeg lite sansen for Italia (minus enkeltspillere som Pirlo og tro det eller ei; Mario) Men dette var en trist forestilling. Spesielt etter kampen mot England. Ser nå at Roy fredes av FA og det er og blir en tabbe. Roy i mine øyne er grå, tannløs og minner meg om Høgmo; helt uten karisma og mot. Noen av valga hans gjorde meg uhyre skeptisk.

Før VM startet så var min favoritt Tyskland og tror dem kan gå hele veien. Brasil har et spissproblem og hverken Fred eller Jo leverer. Fatter ikke at Robinhio fikk spissplassen på bekostning av Jo. Alt i alt så er jeg drittfornøyd med VM so far, vært mange morsomme kamper og er strålende fornøyd med at Spania røyk på hodet ræva ut for den mistanken hadde jeg før VM.

Alltid moro med underdogs og er videre spent på Chile, Mexico og muligens også Belgia selv om den første kampen ikke var noe særlig spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...