Gå til innhold

VM Brasil 2014 - konkurranse og diskusjon


Afterall

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å se så mange som mulig!

Alle vet jo at laginnsats og resultat er proporsjonalt med hvor ivrig en heier og hvor høyt en skriker til tv-skjermen.

Ja. Det er kanskje slik det begynner? En uskyldig liten registrering på en nettside, og før man vet ordet av det ender man opp øm og forslått i bakfylla en søndags ettermiddag på supporterbussen til Viking på vei hjem etter enda et 2-0 tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gikk veldig raskt. Jeg brukte også mine mad 90's football skillz og regnet med at fotball ikke har endret seg på 20 år. Så får vi se hvor rett jeg fikk. :D

Edit: og nå kjenner jeg at jeg blir motivert til å se fotballkampene også, for å se hvordan jeg ligger an. :eek:

you-what-have-you-done.jpg

Da skal vel Norge være ranket over halvparten av lagene som er med i år? Forsåvidt skal jo Tyskland og være guden da :p

Jeg bruker hjelpemiddelet *Ring en venn* o_O

Synest det var god idê å la vinneren lage en styrkeøkt som folk må "poste bilde/video" av at de har gjennomført etterpå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er kanskje slik det begynner? En uskyldig liten registrering på en nettside, og før man vet ordet av det ender man opp øm og forslått i bakfylla en søndags ettermiddag på supporterbussen til Viking på vei hjem etter enda et 2-0 tap.

Da har en virkelig sunket lavt!

Sjokkerende hva man finner på for å unngå eksamenslesing! Har laget en bracket. Har ingen peiling på fotball. Men satser på jeg vinner! :D

Kan ikke en drit om fotball, men skal vel altids klare å hive inn noen BRACKETS`?

(var det riktig sagt?)

Godt dere er med! Liker innstillingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kunne vel likesågreit tatt ut egenmelding i dag om det du bruker dagen til er FB og foppalspill..

Men jadaneida, jeg er med jeg. Og jeg skal vinne. Wohooo

Edit: Sorry, we are having trouble signing you in at this time.

Tålmodigheten min er oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er jeg dum eller så skjønner jeg ingenting. Må man registrere seg for å bli med?

Enten opprette en bruker på ESPN.com, eller logge inn på ESPN ved hjelp av Facebook-konto eller Gmail-konto :)

Du kunne vel likesågreit tatt ut egenmelding i dag om det du bruker dagen til er FB og foppalspill..

Men jadaneida, jeg er med jeg. Og jeg skal vinne. Wohooo

Edit: Sorry, we are having trouble signing you in at this time.

Tålmodigheten min er oppbrukt

Alltid LITT tid til å organisere morsomheter.

Og det er nok bare fordi jeg har overbelastet ESPN sine sider med masse fitnessbloggen-trafikk. Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Elsker slike konkurranser, og har allerede joinet et par stykker :D Lager meg en konto når jeg er ferdig med en kjip eksamen i mergers & acquisition på mandag. Gleder meg helt vilt til fotball-VM. Selv om jeg elsker PL, Primera, Bundes osv. er det noe eget med VM. Gruppe D bli knalltøff. Synd for alle som har tippet Uruguay høyt oppe om Suarez skulle ryke. Eller, synd for dere - bra for meg :D Har noen kompiser som heier på Liverpool, og har tippet Uruguay i finalen, lukter en kasse med øl til meg.

Her er forresten de bekreftede troppene for de som måtte være interesserte: http://www.tv2.no/2014/05/07/sport/fotball/fotball-vm/5573924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...