Gå til innhold

51 bananer på en dag, how hard can it be?


EDRF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg du har rett i. Hyperkalemi fremkommer for det meste hos folk med nyresvikt og lignende sykdommer. Kalsium(som f.eks melk, noe jeg kommer til å drikke i tillegg) skal visstnok motkjempe hyperkalemi. Dette går nok fint skal du se :)

Det er forskjell på overdosering og patofysiologi. Har du bare googlet behandling av hyperkalemi og konkludert med at melk motvirker utvikling av tilstanden? For all del. Hvem trenger utdannelse når man har internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på overdosering og patofysiologi. Har du bare googlet behandling av hyperkalemi og konkludert med at melk motvirker utvikling av tilstanden? For all del. Hvem trenger utdannelse når man har internett...

Det er ikke sikkert det motvirker det, men det skal visstnok hjelpe og alle monner drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost

I skrivende stund er klokken 8:15 og det er på tide med frokost. Det blir 10 bananer og en proteinshake til å begyne med.

Morgensvekten min:

4kJvpvb.jpg

Morgensformen: 2yHLlw1.jpg

Ett bilde av frokosten min: KzEuTJH.jpg

Næringsinnholdet i måltidet:

LteXK5A.png

Totalt sett er det 1400 kcal i dette måltidet. Noen av bananene var ganske store (140-160g), men de fleste var mellom 90 og 110g. Nå blir det 1 time på sofaen med en episode av Top Gear mens jeg venter på at gymmet skal åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...