Gå til innhold

51 bananer på en dag, how hard can it be?


EDRF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde du vært smart, så hadde du gjort dette en gang seinere:

Lag bananchips av 15 stk, som snackes ila dagen. Væsken blir da tatt bort ;)

Lag bananis av 5 bananer m litt vann og evt proteinpulver (vannet gjør at det ikke blir så fluffy, som gjør det så mettende)

Grill/stek lett 10 bananer og ha på litt salt

Spis 10 bananer

Lag smoothie av 10 resterende bananer

(y)

Kanskje litt juks? Men banan er banan, uansett!

Det blir vel juks kontra hva hun dama gjør? utfordringen var vel å kjøre på med samme metode som henne?

Poenget var jo å gjøre det slik Freelee gjør det, noe jeg misslyktes med. Manglet jo totalt ca 14-15 bananer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til isåfall, dette er noe av de verste jeg har vært med på.

Du lever i troen du :p Eneste måten du bananene forsvinner er hvis noen kommer å hjelper meg med dem. :yuck:

Du får sikkert plass t en go porsjon t hvis du kommer deg på dass å får ut noe og :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser no IKKE mye oppblåst ut du då på de derre bilde.. hehehe... då e de den minste oppblåste magen eg har sett på lenge :p:)

hahahaha, tipper det har vert bra aktivitet på dassen din iløpet av dagen i dag då ja :p

Det vises kanskje ikke så mye, men jeg lover deg, jeg er det :p

Har egentlig bare hatt en "skikkelig" tur på do idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...