ErikMM Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Sett opp livecam av at du spiser dem, så følger vi med slik som dette (forhåpentligvis minus lenker men!): SlayerDad og Zmurph 2 Siter
EDRF Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Skrevet 2. mai 2014 Sett opp livecam av at du spiser dem, så følger vi med slik som dette (forhåpentligvis minus lenker men!): Livecam blir det nok ikke, men bilder blir det nok noen av Siter
Indiska Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Det tror jeg du har rett i. Hyperkalemi fremkommer for det meste hos folk med nyresvikt og lignende sykdommer. Kalsium(som f.eks melk, noe jeg kommer til å drikke i tillegg) skal visstnok motkjempe hyperkalemi. Dette går nok fint skal du se Det er forskjell på overdosering og patofysiologi. Har du bare googlet behandling av hyperkalemi og konkludert med at melk motvirker utvikling av tilstanden? For all del. Hvem trenger utdannelse når man har internett... Ole-Mats Moskvil 1 Siter
EDRF Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Skrevet 2. mai 2014 Det er forskjell på overdosering og patofysiologi. Har du bare googlet behandling av hyperkalemi og konkludert med at melk motvirker utvikling av tilstanden? For all del. Hvem trenger utdannelse når man har internett... Det er ikke sikkert det motvirker det, men det skal visstnok hjelpe og alle monner drar. Siter
Indiska Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Det er ikke sikkert det motvirker det, men det skal visstnok hjelpe og alle monner drar. Det hjelper ikke i det hele tatt, men det er godt jeg ikke blir arbeidsløs med det første. Kjør på. Aurelius, Nicolai Hildre og Synan 3 Siter
Eminator Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Lykke til Rufselugg, Ninian, KiVi og 5 andre 8 Siter
Jonas O Skrevet 2. mai 2014 Skrevet 2. mai 2014 Lykke til! Men post bilde av six-packen din før du legger deg Siter
SlayerDad Skrevet 3. mai 2014 Skrevet 3. mai 2014 Lawsy me and other such utterances. Dette må jeg følge! Siter
EDRF Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Skrevet 3. mai 2014 Frokost I skrivende stund er klokken 8:15 og det er på tide med frokost. Det blir 10 bananer og en proteinshake til å begyne med. Morgensvekten min: Morgensformen: Ett bilde av frokosten min: Næringsinnholdet i måltidet: Totalt sett er det 1400 kcal i dette måltidet. Noen av bananene var ganske store (140-160g), men de fleste var mellom 90 og 110g. Nå blir det 1 time på sofaen med en episode av Top Gear mens jeg venter på at gymmet skal åpne. FitFish, Andreas87, FatUnicorn og 13 andre 16 Siter
BluebearWebcoaching Skrevet 3. mai 2014 Skrevet 3. mai 2014 Haha. Dette er altfor moro! FatUnicorn, Rufselugg og ThereseHag 3 Siter
steele Skrevet 3. mai 2014 Skrevet 3. mai 2014 Med 246g karb før trening, bør du da ha KONGE-trykk! FatUnicorn og ThereseHag 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.