Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tinder er vel ikke noe mer overfladisk enn all sjekking som foregår på byen. Bare at en som regel er edru på Tinder. Og om en møter noen fra Tinder er sannsynligvis begge to edru da også.

Hvilken sjekking gjør du selv, eller blir utsatt for, uten utgangspunkt i utseende?

Som regel møter jeg gutter på byen eller via venner, vi kommer i prat og starter prate senere - og det som skjer skjer, uten spesielle intensjoner fra starten. For meg starter er alltid vennskap før romanse:P . Det blir noe ganske annet enn å øyne seg et offer på et program som er ment for hookups:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er vel ikke noe mer overfladisk enn all sjekking som foregår på byen. Bare at en som regel er edru på Tinder. Og om en møter noen fra Tinder er sannsynligvis begge to edru da også.

Hvilken sjekking gjør du selv, eller blir utsatt for, uten utgangspunkt i utseende?

Jeg starter alltid i tekstbaserte spill, og etter et par måneder finner jeg ut hvorvidt det faktisk er ei jente (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er det eneste realistiske scenariet der utseendet ikke er med ligningen i det hele tatt. Noe annet blir nesten å leve i eventyrland.

Vel, du har jo de som for eksempel her på sukker.no har en profil uten bilde hvor de beskriver seg som personer og kommer i snakk - der folk faktisk finner ut om de liker personen før de møter vedkommende og ser hvordan den ser ut. Om en person uten personbilde her inne skrev til meg personlig og virket som en skikkelig aalright fyr hadde jeg nok ikke vært avvisende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du har jo de som for eksempel her på sukker.no har en profil uten bilde hvor de beskriver seg som personer og kommer i snakk - der folk faktisk finner ut om de liker personen før de møter vedkommende og ser hvordan den ser ut. Om en person uten personbilde her inne skrev til meg personlig og virket som en skikkelig aalright fyr hadde jeg nok ikke vært avvisende

Fullt klar over at det går an å delta på diverse datingsider uten bilder, men de færreste vil svare noen som ikke deler et bilde av seg selv.

Om noen nektet å vise bilde av seg selv ville nok du også begynt å lure litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt klar over at det går an å delta på diverse datingsider uten bilder, men de færreste vil svare noen som ikke deler et bilde av seg selv.

Om noen nektet å vise bilde av seg selv ville nok du også begynt å lure litt.

Jojo, såklart:P Men det er jo forskjell på å nekte å vise bilde og å vente med det til folk har fått blitt kjent med deg først:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper ca. halvparten. Kanskje litt under.

Har 5 bilder i ulike situasjoner (alle er bilder jeg har fått positive kommentarer på før) og jeg har profiltekst (noen få linjer med stikkord om bosted og interesser).

På andre steder tror jeg jeg har prøvd meg på omtrent alle mulige innfallsvinkler med omtrent likt resultat. En (god) del av forklaringen ligger nok i at det jo ikke akkurat er veldig mange mennesker i området jeg bor (om man regner midre Hålogaland som mitt "nedslagsfelt" så er det vel ca 118000 mennesker her totalt), men finner det litt merkelig likevel...

Har du sixpack da? Om ikke.....da er det ikke rart du ikke får matches!

Se på meg, eg har bilde av sixpacken fra i fjor sommer, og jenter kontakter meg til og med her inne. Selv om jeg nå ikke har sixpack og er egentlig passe feit. Men det vet ikke de siden eg er så god selger!

For å få deg dame på tinder anbefales det på det sterkeste å studere markedsføring, det vil garantert hjelpe...

Men helt serr bro, les boken The game så tar du alle damene der ute. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker dere forresten om to forskjellige settinger.

Afterall er på datingsider, Lena er på arenaer som ikke primært har dating som formål.

En person uten profilbilde på en datingside er en slumming, en person uten profilbilde på et treningsforum er noe helt annet (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker dere forresten om to forskjellige settinger.

Afterall er på datingsider, Lena er på arenaer som ikke primært har dating som formål.

En person uten profilbilde på en datingside er en slumming, en person uten profilbilde på et treningsforum er noe helt annet (y)

Lena Ludvigsen var første til å nevne sukker.no ;)

Poenget mitt var at hvertfall enkelte har så stor pågang på f.eks. sukker.no at om de i det hele tatt får melding fra noen uten bilde blir det nok som regel greit ignorert - og tiden blir heller brukt på de som faktisk har bilde (og gjerne en utfyllende profiltekst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lena Ludvigsen var første til å nevne sukker.no ;)

Poenget mitt var at hvertfall enkelte har så stor pågang på f.eks. sukker.no at om de i det hele tatt får melding fra noen uten bilde blir det nok som regel greit ignorert.

Mjaa, vi diskuterte vel i hovedsak tinder begge to tror jeg:P Selv om ja, jeg tenker vel mer på forumer og sånt når jeg mener man blir kjent med folk uten bilde, uten hensikt av å sjekke. Tinder er av hensikt for å sjekke, det er vel få som prøver mekke venner gjennom der - og da blir det mye mer overfladisk enn to som liker innholdet den andre skriver i forumssider eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange som hadde tatt kontakt på tinder om man skrev i profilen at man kun var ute etter vennskap.

Vet ikke helt, det kunne jo gjøre hele greia litt mindre ''skummelt'' om man kunne skrevet noe slikt som at man var ute etter vennskap i første omgang, kanskje flere jenter bet på til tross for normalt bilde av ansikt og ikke en naken sixpack? :p

Tror nok personlig jeg ville trykket ja på mange flere om det hadde vært med en biografi istedet for kun bilder og felles venner :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, det kunne jo gjøre hele greia litt mindre ''skummelt'' om man kunne skrevet noe slikt som at man var ute etter vennskap i første omgang, kanskje flere jenter bet på til tross for normalt bilde av ansikt og ikke en naken sixpack? :p

Tror nok personlig jeg ville trykket ja på mange flere om det hadde vært med en biografi istedet for kun bilder og felles venner :rolleyes:

Jeg har samme profilbilde på tinder som her (y)

... satser enda på at du skal finne meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
Har du sixpack da?

Hehe. Jobber med saken. Den er dog godt gjemt under et heftig lag med overflødig hud inntil en kirurg har fått "lekt seg" litt. Bør kanskje revurdere Tinder den dagen det er fikset. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...