Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha. :p

Fikk akkurat en melding på Tinder fra ei jeg blokkerte for over en uke siden fordi hun aldri svarte. Og den får jeg selvsagt ikke lest fordi hun er blokkert (litt snodig at jeg fikk varsel for den egentlig). Jeg er min egen verste fiende.

Blokkeringsfunksjon brukes om noen trakasserer deg, ikke når du er bitter fordi du ikke får svar fort nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrWednesday
Blokkeringsfunksjon brukes om noen trakasserer deg, ikke når du er bitter fordi du ikke får svar fort nok ;)

Eventuelt bare for å rydde bort folk etterhvert som de "faller fra". Ser ikke noe poeng i å ha en stabel med kontakter man aldri har kontakt med. Har ingenting med bitterhet å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
Helt riktig, får lage meg litt mat som matcher threaden i stedet

Fint. Og troll i en annen tråd er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte å svare alle før, men fant ut at det ikke er noe vits, så jeg har sluttet med det. Blir lei gnåling og mas fra folk som ikke tar et nei for et nei. Liker egentlig ikke å være uhøflig, men det er ofte det enkleste i slike situasjoner, og for å si det slik, så er det ikke bare damer som slutter å skrive. Det gjelder i stor grad menn også. Er ikke verre enn at man må ta hintet og skjønne at den andre personen ikke er interessert, eller kanskje har funnet noen andre. Kan også hende personen kjeder seg noen timer og derfor gidder å skrive til noen h*n ikke er interessert i egentlig bare for å ha noe å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint. Og troll i en annen tråd er du snill.

Bildet fra McBain forteller sannheten, du har ikke gjort noe annet enn å syte, synes synd på deg selv, og vært ekstremt bitter gjennom hele tråden. Hvis du virkelig er en mann, så få ut fingeren og gjør noe produktivt. Det oser ekstrem beta av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg jeg har overdeltatt i denne tråden, men må si meg enig med ovenstående; Om du tar deg nær av at vilt fremmede ikke svarer på et så usærriøst program som tinder bør du kanskje vurdere andre sjekkemåter.

Jeg fikk meg tinder fordi jeg syntes det var morsomt tidsfordriv å sitte å klikke like og dislike med vennene mine, eller for å ha noe å pusle med om jeg kjeda meg. Tenkte aldri på det som noe jeg kunne brukt til særriøs sjekking, og det tror jeg neppe mange gjør i den grad du tydeligvis gjør det:p Etter å ha trykka like på mange som i ettertid har matcha og ikke gidda gå inn på appen har jeg utrolig mange samtaler jeg ikke har sett/svart på/ fortsatt med, og jeg føler meg igrunn ikke spesielt frekk av den grunn. Har iallefall ikke til nå tenkt tanken at noen av de kunne ta det særriøst nok til å bli såra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en del aktiv på nettdating osv når jeg ble singel i august :p Møtte noen par i virkeligheten å med ene så klaffa det faktisk å den dag i dag holder vi på å finne ut om forholl :) hehe. Det verste jeg viste med nettdating var å sitte å skrive alt mulig, syns det er mye bedre å snakke face to face enn å skrive sie på sie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en del aktiv på nettdating osv når jeg ble singel i august :p Møtte noen par i virkeligheten å med ene så klaffa det faktisk å den dag i dag holder vi på å finne ut om forholl :) hehe. Det verste jeg viste med nettdating var å sitte å skrive alt mulig, syns det er mye bedre å snakke face to face enn å skrive sie på sie :)

Kan si at jeg også møtte min x over nettet på chat.no i 2005 vi var sammen i 7 år. hehe. så alle mine har jeg faktisk finni på nettet ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne

Noen konkrete historier og erfaringer å dele?

Om det er så lett, burde du jo hjelpe trådstarter her. :)

Er ikke nødvendigvis snakk om lett. Faktumet er at disse jente får 3913248912 melding fra mange creepy'e og wierd ass guys.. jeg har mange samtaler som har bare død ut og noen blir bare kleine mens andre er drit morsomme. Det går litt på original og ikke være alt for seriøs. Ikke prøve alt for hard å være for morsom heller. Be casual. Du får deg noe ett annet sted og ikke putte evigheten inn i øynene på den første jenta du møter, fordi det er mange flotte damer der ute.

Det som jeg har merket er at når man ikke får sex, så får man ikke sex, men når man får det... da får man det.. :p Hadde en periode på ett halvt år tilbake hvor jeg bare faila på alt, og jeg ble mer og mer desperat. Og jenter merker det. Jenter HATER gutter som vil "ha" noe fra dem. Som om man trenger dem for å fylle opp lykke glasset sitt.

Det eneste jeg kan si er: prøv og prøv masse. Det er noen som har fått oppmerksomhet fra damer igjennom hele livet sitt og derfor går rundt å føler seg som the shit og drar enda mer damer pga av det. Men for en god del andre er det noe man må øve seg om man virkelig vil ha det. Gå ut å sjekk opp damer også, edru! Jeg som mange andre har faktisk lyst til å møte noen jeg vil være med, men jeg tror jeg kommer til å måtte gå igjennom en god del før jeg møter noen som jeg VIL VÆRE MED TIL JEG DØR. :p Peace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm du blokkerte ei fordi hun ikke svarte fort nok? Dette er jo grunnen til at mange jenter (eller jeg) ikke svarer.. folk som 1) ikke tar hint 2) ikke skjønner nei 3) tar det personlig og blir fornærmet 4) skriver en frekk melding før en blokker fordi han ble sur over en avvisning 5) bruker blokk i det hele tatt!

Å blokke synes jeg er det mest uhøflige man kan gjøre på nettsider samme hvor. Skal man blokke må man først hate vedkomne så sterkt at man blokker for å forhindre at noen blir skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...