Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Postet her tidligere, men jeg glemte å skrive at snorking er kjempesøtt. I begynnelsen av forholdet. Regner med det blir et irritasjonsmoment etterhvert..

Neida, det er bare å dulte borti han og si, nå snorker du kjære :love: det går så fint så :D haha

Fortsetter under...

Nej, vær så snill å si at du tuller nå!

Det er en vesentlig forskjell mellom dialekten fra Bodø og oppover - hvor Bodø-dialekten er den aller styggeste som finnes. Håper ikke noen tar dette personlig - menneskene der er kjempehyggelige - men jeg tåler ikke dialekten. :(

Ontopic

• Ei jente som er direkte er ganske attraktivt. Liker ikke at man må gå rundt grøten for å komme til poenget.
  • Smil :)

Hvaaaaa :( Snakker Bodødialekt, og stolt av det <3

Annonse

Jeg er fra Saltdal, så non taken! (y)

Whaat, fra Saltdal som er nå nærme Bodø, også liker du ikke ca samme dialekta?? :p (Eneste annerledes er jo e istedenfor æ omtrent) :eek: Når det er sagt så er jeg fra Valnesfjord, så har ca bodødialekt, men de færreste vet hvor det er så sier bare Bodø :rolleyes:

-Supermodell

-Fin rumpe

-Store faste pupper

-Veltrent

-Humor

-Masse spenn

-Bra personlighet

-Hyggelig

-Perfekt hud

-Mørkt langt hår

Egentlig bare de vanlige standard kravene... Orker ikke å dra fram hele lista

Har samboer, men kan da bidra uansett. I tilfeldig rekkefølge:

- Utstråling

- Selvtillit

- At jeg syns hun er pen. Det er ikke så lett så definere.

- Humor

- At hun er rasjonell

- Liker generelt folk som skiller seg litt ut. Syns generelt de er mer interessante.

Topp 10 punkt i tilfeldig rekkefølge.

1: Liker dyr.

2: Liker meg.

3: Har hobbyer og egne vener.

4: Er mogleg å diskutere med utan at ho grin istaden for å snakke

5: Skiller seg litt ut.

6: Liker å trene litt iblandt.

7: Humor.

8: Snill og grei.

9: Har litt ambisjoner.

10: Har tilgang til å skrive ut ting frå Felleskataogen.

Annonse

Gjest Byttnavn
- Empati

- Sosial intelligens

- Flink med barn og ønsker å få barn (Er 25 år, mann og verpesjuk - det er visstnok ganske sjeldent)

- Kunne se på Star Wars og Firefly - helst digge det.

- Like vinteren og friluftsliv året rundt.

Ærlighet og evnen til å kommunisere goes without saying.

A/S/L ?? ;)

Er jo ikke til å komme bort fra at det første man legger merke til er utseende. Og jeg er så sær at det første jeg legger merke til er hendene. Får creepy-grøsninger av smale hender med lange, tynne fingre......

Var faktisk hendene jeg først la merke til hos mannen min. Hoho :p

Satt og skumleste den tråden her, og det er så DIGG å se at det finnes flere enn meg som er (sykelig?) opptatt av hender. Noe av det første jeg gjorde når jeg var alene sammen med min nåværende samboer, var å græbbe tak i henda hans og studere dem nøye. Du kan tenke deg han undret fælt når jeg så ga fra meg et lettet sukk.. Veldig romantisk å gjøre når man først er alene med noen da. No worries, noen dager seinere klina vi. Barske mannehender:love:

Litt skjegg :happy:

Genuint bryr seg om meg, og ikke redd for å vise det

Tygger maten med munnen lukket (hater slafselyder over alt på jord) ...

Kan være både barsk og tøff, og samtidig vise en annen side der han er søt og snill

Har en interesse han brenner for

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...