Gå til innhold

Post ditt løftetryne


Stephanie F

Anbefalte innlegg

Nå driver ikke jeg med styrkeløft, men er jo artig å lære nye ting.

Polstring på stang er altså ute, mens bruk av belte og....

...er helt innafor. :D

Polstring av stang er ute på samme måte som støttehjul på sykkel: Det er greit første gangen, men etter hvert er det både unødvendig, vanskeligere og teitere enn uten støttehjul;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polstring av stang er ute på samme måte som støttehjul på sykkel: Det er greit første gangen, men etter hvert er det både unødvendig, vanskeligere og teitere enn uten støttehjul;).

Dårlig sammenligning. Belte og alt annet derimot er jeg ening med deg i er støttehjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig sammenligning. Belte og alt annet derimot er jeg ening med deg i er støttehjul.

Er du seriøs?

Polstring har kun til hensikt å beskytte den stakkarslige ømme huden på skuldrene til sveklinger, og har ellers ingen fordeler :p.

Belte og reimer gir støtte/bedre trykk som reduserer risikoen for skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?

Polstring har kun til hensikt å beskytte den stakkarslige ømme huden på skuldrene til sveklinger, og har ellers ingen fordeler :p.

Belte og reimer gir støtte/bedre trykk som reduserer risikoen for skader.

Nei jeg er faktisk helt ening, med deg. Det er faktisk også det jeg skriver.

Back to topic! Post ditt løftetryne, med eller uten pussypad, belte reimer, alt etter som hva du selv begjærer.

post-20834-14440969507482_thumb.jpg

Samme tryne som på bøy, helt utstyrsfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...