Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg også på. :) Skjønner ikke at dette kan være tilfelle, så lenge man spiser nok protein?...

Kroppen trenger nok kalorier for å fungere først og fremst. Om kroppen ikke får nok kalorier til å drive de nødvendige systemene så vil den begynne å bryte ned muskelaturen for å få energi sammtidig vil mindre muskler før til at kroppen vil trenger færre kalorier i fremtiden. Derfor er en kost med latterlig lite kalorier dårlig selv om det er en del proteiner i kosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx
Pakker treningsbag til imorgen. Skal ha beinøkt.. Finner ikke 2xu tightsen min!! Hvor skal jeg begynne å lete?? :meh:

Der du kledde den av deg sist? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får sånne merkelige kramper i ryggen. sliter med å gå opp fjell, når jeg har grader på tredemøllen å slikt. tror det kommer av markløft og rygghev, men hvordan blir jeg kvitt det. pinlig når jeg må plutselig stå å slå meg selv i korsryggen for de den kramper seg sånn opp =P (helt nederst i korsryggen/rompen)

noen som vet hvorfor og hvordan forhidre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor på nakken/ryggen skal man ha stanga i knebøy? har prøvd å finne det rette stedet lenge, men gjør vondt uansett hvor jeg har stanga noe som fører til at jeg må bruke sånn rund, myk pute rundt stanga. Vil helst ikke dette siden jeg har hørt stanga kan rulle av.

Du trenger ikke bruke pussypaden. Hadde samme problem i begynnelsen selv, viste seg at jeg hadde den i nakken og den egentlgi skal være nærmere "toppen" av skulderbladene(high bar da). Kjører du low bar så blir det en del lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

takk, skal prøve det :)

Dette er bare en tilvenningssak. Etter noen økter merker du ingenting(men fram til da kan det være mye smerte og ømhet).

Stram de øvre ryggmusklene, kjør hodet(nakken) inn mot stanga og squuuaaat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får sånne merkelige kramper i ryggen. sliter med å gå opp fjell, når jeg har grader på tredemøllen å slikt. tror det kommer av markløft og rygghev, men hvordan blir jeg kvitt det. pinlig når jeg må plutselig stå å slå meg selv i korsryggen for de den kramper seg sånn opp =P (helt nederst i korsryggen/rompen)

noen som vet hvorfor og hvordan forhidre dette?

Spenner du kroppen mye når du holder på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hkmartine skrev:
får sånne merkelige kramper i ryggen. sliter med å gå opp fjell, når jeg har grader på tredemøllen å slikt. tror det kommer av markløft og rygghev, men hvordan blir jeg kvitt det. pinlig når jeg må plutselig stå å slå meg selv i korsryggen for de den kramper seg sånn opp =P (helt nederst i korsryggen/rompen)

noen som vet hvorfor og hvordan forhidre dette?

.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...