Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Hm, rart. Lånekassen sier at de ikke gir støtte for utdannelse uten skolepoenger. Og forkurset hos NKI f eks er uten studiepoenger. Hvordan binde seg med å begynne studiet hvis en ikke vet om en skal få/eller hvor my før en får svar fra lånekassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, rart. Lånekassen sier at de ikke gir støtte for utdannelse uten skolepoenger. Og forkurset hos NKI f eks er uten studiepoenger. Hvordan binde seg med å begynne studiet hvis en ikke vet om en skal få/eller hvor my før en får svar fra lånekassen?

Det skal stå i informasjonen om studiene er lånekassefinansiert eller ikke. Står det ikke så får du ikke penger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal stå i informasjonen om studiene er lånekassefinansiert eller ikke. Står det ikke så får du ikke penger heller.

Det står at det de er finansert av lånekassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av våre nettstudier kvalifiserer for lån og stipend i Lånekassen. Nettstudier som er godkjent for lån og stipend i Lånekassen har angitt dette under Praktisk informasjon i studieomtalen.

Ta kontakt med både kassen og NKI for å finne ut av problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, bare det at jeg klikker av uvitenhet angående dette og alle mine så kalte venner selv om de har studert så svarer de "Jeg vet ikke" :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, slenger inn ett spm her; hvor tungt bør man løfte før man begynner å bruke belte? Tenker på mark. Har aldri prøvd belte (eller dra reimer), og lurer på hvor grensen går for at man burde bruke belte? Eller bør man kanskje aldri bruke det?

Ja, dette passet rett inn her for nå føler jeg meg smådum :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok! Takk for svar! Burde kanskje teste 1RM da:D og da vettu, har jeg ett enda dummere oppfølgingsspm, å teste 1rm, er det "bare" å løfte til jeg ikke klarer mer? Altså 1reps---kjøre på oppover? Eller fins det et utregningssystem som regner der i forhold til hvor mange reps jeg klarer på f.eks 100kg i mark? (ikke prøvd meg på tyngre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter nå å skal bestille med proteinpulver til baking, og siden jeg ikke tåler bakepro som er det mest logiske valget bruker jeg i herb og andre sider. I min leten kom jeg over en tråd i et forum der det sto at det er forskjell på proteinpulverene hvorvidt de tåler varmebehandling eller ikke.

Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Jeg har prøvd å finne en oversikt over hva forskjellige proteinpulvre tåler, men finner bare for myse og kasein. Noen som har en formening om hva de veganske proteinpulverene tåler av varme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Dumt spørsmål:

Hvordan veit man at man er i ketose? (Nei, jeg har aldri i mitt liv kjørt hverken lavkarbo eller lchf før, er på dag 5 av PSMF..)

Du får kjøpt sticks på apoteket som måler det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...