Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor har jeg vondt på siden av låret når jeg tar knebøy?

På mandag kjørte jeg et tung økt, og hadde helt syk treningsverk i ettertid, men den er forsvunnet og nå er det bare vondt når jeg gjør knebøy-bevegelsen (med og uten vekter).

Annonse

Hvorfor har jeg vondt på siden av låret når jeg tar knebøy?

På mandag kjørte jeg et tung økt, og hadde helt syk treningsverk i ettertid, men den er forsvunnet og nå er det bare vondt når jeg gjør knebøy-bevegelsen (med og uten vekter).

Brennende smerte i siden av låret ved knebøy | Fitnessbloggen Forum

Litt tips kanskje :)

På næringsinnhold i en matvare blir som regel sammensetningen av prot, karbo og fett rundt 25%.. Hva er resten?? Ta f.eks kyllingfilet.. Er vel rundt 20g prot pr 100g, og så å si null karbo eller fett. Inneholder den 80% vann da eller? Skjønner ikke det her helt.. :p

Vann og fiber bl.a.

Annonse

Hvilke muskler tas i bruk når man ligger vannrett på gulvet og løfter beina samlet? Magemuskler og ryggmuskler.. I know... Men hva heter de og hvilke er helt sentrale for å kunne løfte beina samlet fra gulvet og hvilke er bare støtte for denne bevegelsen?

Noen som har leamus ofte? har fått det ofte i det siste, spess i armene og låret. opp til 8timer om dagen... sykt irriterende

Ja jeg har også vært "plaget" med det i det siste, merkelig nok i lats.. Får også prikking bakpå ryggen, like under skulderbladene :huh:

Hadde faktisk tenkt å spørre om det her, kanskje det er noen som vet hva som forårsaker dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...