Gå til innhold

Julehysteri


Grether

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Jeg spiser utrolige mengder i julen, og er veldig fornøyd med det - får jo et sinnsykt godt trykk på trening (: I julen skal man kose seg, ikke telle kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jul for meg er masse god mat. Jeg spiser til jeg er mett å spiser mer sjokolade og is enn jeg gjør til vanlig.

I en perfekt verden mener jeg at det er obligatorisk å gå opp 2 - 4 kg i snitt rundt Juletider, for så å miste det til februar når nyttåret er over - uten at man egentlig offrer en tanke annet enn at hverdagen begynner igjen 2.Januar.

Ble vel akkurat lansert en artikkel her om det, og det kan ikke sies for ofte. Mellom jul og nyttår er har strengt tatt lite med vekt å gjøre når man tenker nyttår til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser det jeg vil, men har ikke plass til mye om gangen, så spiser til jeg er mett. I dag har det blitt julefrokost, litt brente mandler, litt mørk sjokolade, litt julebakst, julelunsj, middag og så blir det is litt senere. Tar du bort litt julebakst og brente mandler så er det som en vanlig lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser det jeg vil, men ikke hele kakeboksen på en gang liksom..;) Selvsagt kan jeg noen ganger tenke at jeg burde være måteholden og sånt, men disse få dagene har ikke mye å si i det store og hele likevel tenker jeg. Så nyt det. Januar kommer da tidsnok...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv liker jeg ikke julematen som de fleste er vant til... jeg er en av de som koser seg med saltet torsk fra fiskebutikken til julemiddag mens de andre spiser pinnnekjøtt/ribbe, så for meg er julemåltidene omtrent som en normal hverdag med unntak av at det er oftere dessert og andre søtsaker etter middagen:) men tenker at det må være lov å nyte julematen og det som hører til julen:) det er tross alt snakk om en uke i året stort sett.. så lenge man holder et greit og sunt kosthold og trener de andre 51 ukene i året må det da være lov å unne seg en koselig jul med masse god mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får servert masse mat som jeg ikke har trengt å lage selv, derfor spiser jeg alt jeg får servert som jeg tåler. Spiste masse masse laks for 2 timer siden, nå har jeg jævlig lyst på kalkun eller lammesteik, men resten av familien mener det er litt for seint å lage slik mat nå.... tullinger, kan ikke unne seg et skikkelig festmåltid til nattmat:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg klarte å trykke i trynet hahaha, julemat er fantastisk! Men dessverre blir jeg kvalm og mett bare jeg ser på maten etter første julemiddagen, hahaha, så blir dessverre alltid mindre mat enn vanlig for meg. Men virkelig, jeg tenker ikke engang over hva jeg spiser eller hvor mye, jeg bare koser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...