Jump to content

Karina Sørensen

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About Karina Sørensen

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/20/1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.karinasorensen.blogg.no

Converted

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. BCAA, omega 3 og C vitaminer! Klarer meg så fint uten proteinpulver når jeg kan få nok i meg gjennom kosten
  2. Fikk aldri tid til å ta den smålig viktige pausen jeg burde hatt, så nei, det kommer stadig tilbake...
  3. Små, hvite plastglass, fyll dem med vann, frys dem. Brekk av toppen slik at isen stikker ut og du kan stryke den opp og ned der du føler smertene. Løp hele Cross country sesongen her i høst, og slet utrolig med beinhinnebetennelse. Måtte uansett løpe 5-6 dager i uka, helt sjukt hvordan de skulle presse oss. Til slutt måtte jeg gi meg fordi det bare ble verre. Men jeg lover, isen funker, om du tar det rolig i et par uker.
  4. Ja, men fikk ikke med meg om akkurat den skoen. Får se en gang til
  5. Vet dere noe om Adidas PowerLift? Er de mer for crossfit-bruk? Blir så forvirra av alt jeg leser.
  6. Trenger virkelig hjelp her! Jeg kikker rundt over alt for å lese om sko, men vil høre deres mening! Hvilke sko bør jeg anskaffe meg om jeg ønsker meg vektløftingssko? Setter pris på om dere heller gir meg skotips istedet for sider jeg kan kikke på, da jeg er i USA for tiden for får egentlig tak i ganske mye her. Setter også pris på om dere har amerikanske nettsider jeg kan bestille fra! Åå, men dere er greie om dere kan hjelpe meg.
  7. Som oftest ser dagen min slik ut: Frokost: gresk yoghurt med stevia vanilje Lunsj: Kyllingwok eller gresk yoghurt med jordbær Før trening: Eple og BCAA Etter trening: Proteinshake og banan Middag: Hva en disse amerikanerne serverer. Som oftest veldig liten porsjon da de serverer dritt og jeg klarer ikke tanken på å stappe i med det der. Her snakker vi fett på fett på karbs på mer fett og du bare kjenner fettet renne mellom tennene dine, hva er proteiner liksom. Prøver å spise ute oftest mulig så jeg kan få meg gode salater Kvelds: Gresk yoghurt / cottage cheese, te m. melk og en haug med frukt. En questbar i ny og ne.
  8. Cottage cheese med all fruit-jordbærsyltetøy og massemasse kanel, noe som egentlig bare gjorde meg kvalm. Trenger gresk yoghurt i huset igjen
  9. Skulle ønske jeg klarte å trykke i trynet hahaha, julemat er fantastisk! Men dessverre blir jeg kvalm og mett bare jeg ser på maten etter første julemiddagen, hahaha, så blir dessverre alltid mindre mat enn vanlig for meg. Men virkelig, jeg tenker ikke engang over hva jeg spiser eller hvor mye, jeg bare koser meg!
  10. Alt av Arctic Monkeys, dag og natt.
  11. 250 g. gresk yoghurt med vaniljestevia. Måtte tvinges inn, åfy så mye julemat!
  12. Det er juleferie, og det er 30 grader, så her blir det soling og avslappingshelg, og noen fine turer! Er helt skjønt!
  13. Ca 250 g gresk yoghurt med stevia vanilje, pecan-nøtter og masse kaffe. Endelig juleferie!!
×
×
  • Create New...