Gå til innhold

marianva

Medlemmer
  • Innholdsteller

    64
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om marianva

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. hei ville egentlig bare anbefalt deg å gå i en avtale med et treningssenter og jobbet som selvstendig næringsdrivende på det senteret. hva du må betale i leie varierer fra senter til senter. Eventuelt jobbet på et rent privattreningssenter, tror ikke det er stor sannsynlighet for å få lov å gjøre det på den måten du beskriver ovenfor, det blir jo på en måte å ta potensielle kunder fra eksisterende pt'er hvis du blir med som trener for en kunde som er medlem hos et senter som du ikke jobber på.. i begynnelsen før du har fått en solid base med kunder vil du jo merke det på inntekten at du betale
  2. Lukket gruppe på fjesboken hadde vært greit som du sier lettere å få med seg oppdateringer bilder osv
  3. sikkert en inbody vekt det er dem de fleste har og jeg bruker i min jobb, der du holder to håndtak i hendene og står på en vekt med barbeinte føtter:) de målingene gir en grei innsikt i sammensetningen i kroppen din men resultatene er mest til å stole på når du måler til samme tid og under samme forhold som tidligere tester. men bruk av bilder er genialt til å se fremgang for man ser seg gjerne litt blind på kroppens forandringer siden du ser deg selv i speilet daglig, da er det greit å ha bilder du kan ta frem underveis for å kunne se fremgangen:) målebånd er ikke så veldig avansert så lenge
  4. Bruker du kaliper eller en vekt av et slag til å måle fettprosent? Med kaliper er min erfaring at det krever at en tar en del målinger for å bli god på å ta korrekte målinger og det er gjerne litt vanskelig å måle egen fettprosent med kaliper. Jeg pleier å ha tre eller fire målepunkt med målebånd i tillegg til fettprosent og vekt. Det holder motivasjonen oppe og gir et inntrykk på hvor kroppen endres. Per nå bruker eg å måle midje ( 2cm over navlen) hofte (der jeg er bredest, ca øverst på hoftekammen) bredeste punktet på låret og midt på biceps,altså der på overarmen jeg er størst. En gang i
  5. Takk for det;) trening i arbeidstiden er genialt og får dere en time er dere jo heldige . Ja føler jeg er kommet til treningsparadis . Er så mange squatstativ og bra utstyr
  6. 2 februar 89.1 10.mars 85.6 Ned 3.2 så langt Sakte men sikker vektnedgang just the way i like it vekten svinger litt opp og ned fra dag til dag men så lenge den fortsetter å gå nedover er eg fornøyd. Har by the way begynt på verdens beste arbeidsplass. Har nå tilgang til svømmehall, løpebane, styrkerom, spinningssal og kampsportrom etter arbeidstid og alt uten at det koster en eneste kr det er digg det så nå ligger alt til rette for at eg skal greie målene mine fremover
  7. Eventuelt underpromise overdeliver. Funker i alle sammenhenger. Men 40 er ingen alder og du kan få gode resultater på måneder selv om
  8. Vektoppdatering Startvekt 89,1 Vekt nå. 87,4 Ned 1,7kg så langt Det går ikke superraskt ned men går hvertfall rett vei, hatt litt sykdom og slitt voldsomt med ørebetennelse siste uken samt en veldig vond hals som gjør at jeg ikke får spist skikkelig for det gjør så vondt å svelge så gruer meg til å innta mat da det er grusomt så gleder meg til dette er vekke så jeg får spist skikkelig igjen og nok tror nok at jeg har lagt litt for lavt siste uken Blir heller ikke noe voldsom trening på studio grunnet øret men går ca 14000 skritt daglig på jobb så da er det jo fortsatt en del aktivi
  9. Lykke til hvertfall:) blir spennende å se resultater etterhvert
  10. jeg skal ikke love noe resultat nå men utifra kunder jeg har trent har jeg sett at på de som har vært minst flink på kostholdsplanen har det gått seinere med fettprosenten og vektnedgangen til tross for innsatsen de har lagt i treningen, hos dem jeg har hatt som følger planen på kostholdet og spiser riktig og nok i tillegg til innsats på trening har fettprosenten gått ned raskere. han ene jeg trente gikk fra 22% fett til 17% fett på 6 uker så trenger absolutt ikke være umulig å halvere fettprosent på 7,5 mnd etter min mening. Men jeg har ikke sett hvordan det funker på steinalder/paleo kosthol
  11. min erfaring er at om kostholdet stort sett er bra og man trener riktig og jevnt og trutt så går fettprosenten relativt raskt ned, så frem til oktober har du jo 7.5 måneder ca og det burde være mulig å nå de målene du har satt
  12. Stress svekker immunforsvaret ja så det er riktig, viktig å ikke gå rundt med mye stress er ikke bra i lengden men får håpe du blir frisk snart og kjedelig om du har fått betennelse i skuldrene Ja jeg er mektig lei. Før operasjon sloss jeg med helsevesenet i syv år hadde en mislykket operasjon etter fire år og etter tre nye år med samme smerte fikk eg my operasjon. Var en stund jeg følte jeg var stamgjest hos røntgenfolka da jeg tok til sammen 9 mr i løpet av syv år hehe alle trodde det var meniskene men ingen henviste meg til operasjon før jeg omtrent tryglet om det. Så nei nå er jeg lei.
  13. Startvekt 2.februar var 89,1 vekt 10.februar: 87,6 (-1,5) ikke så gale fremgang, tror eg har løst kostholdskoden. tror jeg har spist altfor lite ved tidligere forsøk nå spiser jeg rundt 2000kcal daglig og går ned i vekt i et greit tempo. ikke kommet skikkelig i gang med treningen da jeg var syk, skadet en ankel som satte styrketrening på bein i bero og har nå fått et kne som krangler igjen ting jobber litt imot meg men har heldigvis fysiske jobber så får bevegd meg mye i arbeidstiden Kneet skal undersøkes av legen min igjen på fredag, så får eg se hva som kan gjøres. Skikkelig kjipt
  14. hehe takker:) ja sånn vi må tenke, men ja skulle vært storfornøyd jeg om sommerformen var på plass til juli:) får jo bare være litt streng på kosthold og trening en periode så skal vi se resultatene kjem
×
×
  • Opprett ny...