Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før alle planer legges på is for at dette skal passe inn:

Fikk forleden dag vite at OSK ikke vil arrangere dette stevnet om det ikke får RM-status slik at det er mulig å sette rekorder. Vet ikke når NSF kommer med avgjørelsen hvorvidt stevnet får denne statusen eller ikke.

Skrevet
  "Nicolai Hildre skrev:

Fikk forleden dag vite at OSK ikke vil arrangere dette stevnet om det ikke får RM-status slik at det er mulig å sette rekorder. Vet ikke når NSF kommer med avgjørelsen hvorvidt stevnet får denne statusen eller ikke.

Det blir vel før påmeldingsfrist ja?

Skrevet
  "Natalie skrev:
Der sa du jaggu noko! 18 år, men skal trekka ut visdomstennene mine på nyåret. Håpa det ikkje kræsja med stevnet. Blir spennande å sjå både oppslutning og utstyrsfrie rekorda!:)

Haha, forbannede tenner!! :p

Skrevet
  "Nicolai Hildre skrev:

Dette stemmer ikke. Vi kommer til å arrangere stevnet uansett, men håper vi får RM-status eller høyere så det blir mulighet til å ta norgesrekorder. Lurt å avvente å kommentere rykter på en offentlig side til man har fått de bekreftet fra en sikker kilde.

Hilsen Håkon, styremedlem i Oslo Styrkeløftklubb

Skrevet
  "TomasErl skrev:
Tja.. Ligger på lave 150 bøy, 180 mark og 120 benk, da med 90kg bw.. Har mål om 160bøy 200mark 130 benk i januar, så får se hvordan utviklingen ligger Ann på til det eventuelle stevne i mars.. Regner med å ligge ganske langt ned på lista:p , men noen må jo det også :)

Synes de tallene er ganske så bra, jeg da!

Og... i -93, så er det ikke sikkert snittet blir så mye høyere.

Jeg er spent på hva nivået blir i -83.

Jeg håper å nærme meg 450 kg

Skrevet
  "håkon_ skrev:
Dette stemmer ikke. Vi kommer til å arrangere stevnet uansett, men håper vi får RM-status eller høyere så det blir mulighet til å ta norgesrekorder. Lurt å avvente å kommentere rykter på en offentlig side til man har fått de bekreftet fra en sikker kilde.

Hilsen Håkon, styremedlem i Oslo Styrkeløftklubb

Areli som sa dette, trodde det var en sikker kilde. Men supert Håkon, da gledes det :)

Skrevet
  "Marte Elverum skrev:
Hvis alle som sier de skal løfte faktisk løfter, så ser det ut til at det blir rekordmange løftere! Det blir fett :cool: Blir også spennende å se hvilket nivå de legger de norske rekordene!

Enig i dette!

Tror kanskje at styrkeløftforbundet undervurderer den underliggende rekrutteringen som en kan høste av - nå som crossfit og styrkeløft-klubbene virkelig er i ferd med å trekke nye generasjoner inn i fri-vekt-trening. Et årlig nasjonalt utstyrsfritt styrkeløft stevne i Oslo kan fort bli "fri-vekternes" svar på Birkebeiner-rennet.

:)

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg sliter med mye skader så skulle jeg gjerne vært med. Har vært oppe i 450 på ca 75 kilo kroppsvekt. Så hadde en bare vært skadefri og ikke fullt så feit så hadde det vært moro å prøve seg i - 74.

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...