Gå til innhold

Tida er inne for armtråden!


CauseEffect

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I helvete! Burde kanskje vært en egen tråd for akkurat dette spørsmålet, men hva gjør dere for å få slike gunz?

Gunzene mine har egentlig aldri interessert meg, har stort sett fokusert på de tre (to) store, men har i senere tid innsett at gunzene mine med fordel kunne blitt en del større. Vet bare ikke hvordan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helvete! Burde kanskje vært en egen tråd for akkurat dette spørsmålet, men hva gjør dere for å få slike gunz?

Gunzene mine har egentlig aldri interessert meg, har stort sett fokusert på de tre (to) store, men har i senere tid innsett at gunzene mine med fordel kunne blitt en del større. Vet bare ikke hvordan. :)

For min del er det nok judoen som har gitt meg armer...men sliter med at triceps henger litt etter. Husk at triceps og biceps brachialis er det største musklene i armen din. Biceps brachii er egentlig ganske liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...