Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Føler meg litt pinglete når jeg ser de andre bildene i denne tråden, men jeg har da armer jeg også :giggle:

[ATTACH]124268[/ATTACH] [ATTACH]124269[/ATTACH] [ATTACH]124270[/ATTACH] [ATTACH]124271[/ATTACH]

Misunner de armene dine ass...

Fortsetter under...

Annonse

Sure, I'll bite...

[ATTACH]124335[/ATTACH]

Vanskelig å ta bra bicepsbilde av seg selv, men om ikke annet er det i hvert fall ikke noe "optimal vinkel" eller "optimalt lys". På toalettet mitt er det kun èn avstand som er mulig :p

post-28009-14440961986549_thumb.jpg

I helvete! Burde kanskje vært en egen tråd for akkurat dette spørsmålet, men hva gjør dere for å få slike gunz?

Gunzene mine har egentlig aldri interessert meg, har stort sett fokusert på de tre (to) store, men har i senere tid innsett at gunzene mine med fordel kunne blitt en del større. Vet bare ikke hvordan. :)

I helvete! Burde kanskje vært en egen tråd for akkurat dette spørsmålet, men hva gjør dere for å få slike gunz?

Gunzene mine har egentlig aldri interessert meg, har stort sett fokusert på de tre (to) store, men har i senere tid innsett at gunzene mine med fordel kunne blitt en del større. Vet bare ikke hvordan. :)

For min del er det nok judoen som har gitt meg armer...men sliter med at triceps henger litt etter. Husk at triceps og biceps brachialis er det største musklene i armen din. Biceps brachii er egentlig ganske liten.

Har sett motiverende progress siste ukene etter 2 måner på bulk.. Armene mine er ikke mye å skryte av enda, men om jeg skal sammenligne dem fra tiligere er forskjellen sinnsyk.. har altid vært den som fikk random kommenterer over hvor tynne armene mine var og kan derfor ikke sammenligne meg med noen andre en meg selv.

kekAgSgbWyJMFJXmBVMpncYwHlMVSXTsHRgr-610xh.jpg

Annonse

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...