Gå til innhold

Tuva

Medlemmer
  • Innholdsteller

    36
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Trenger litt hjelp her, har et skoleproskjet hvor vi står fritt ved valg av aktivitet. Jeg ønsker å trene styrke og kondisjon. så langt har jeg tenkt UKE 1-2: 12x3 UKE 3-4: 8x3 UKE 5-6: 4x3 Er jeg helt på jordet når det kommer til styrke eller er dette brukanes? Og hva er den evt. hensikten med slit variasjon? Takk på forhånd
  2. Jeg er singel, mulig fordi jeg har for høye krav.. Men hvem senker sine krav kun for å få seg inn i et forhold
  3. Hei Hei Hei, noen som har eksempler på matvarer med lite kalorier? Spiser alt, så fyr løs eksempler
  4. Tusen takk for fine råd!
  5. Flott, takk for godt råd:)
  6. Det skal såppas bort at man ser at eg er trent:p ikke at det gir noe godt bilde (a)
  7. Kan du uttype den? Hva gjør midjen smalere?
  8. Hey Hey Hey, er det noen som har noen gode eksempler på delmål, for ei jente som ønsker å redusere fett% ?
  9. Åååå, tusen takk, så fint å ha noe konkret å gå etter Tusen takk !
  10. Tusen takk !!! on my way!
  11. Usikker, jeg går stort sett en tur i lunsjen når jeg er på skolen, vi kan si at den i gjennomsnitt er på 15 min. ellers er det ikke mye aktivitet, bare fra klasserom til klasserom, deltidsjobben står jeg rett opp og ned frem til lunsjen da sitter jeg 20 min. arbeidsdagene mine varierer alt fra 6-8 timer brukbart svar?
  12. Leie inn Robert ja Tingen med meg (noe jeg savner) jeg hr aldri fulgt noe spesiet fast verken i mat veien eller treningen (eller jo i trening men det er en stund siden)
×
×
  • Opprett ny...