Gå til innhold

Tråden for funfacts og randomness


CelineMaria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har møtt 2 menn der svetten lukter urin, hvorfor lukter ikke de andre? De lukter "vanlig" svette/ lukter nesten ikke.

Svette er urin :confused:http://sprek.bt.no/sprek/--Svette-er-fortynnet-urin-20867.html

Dette var jo litt uggent... Men jeg har og hørt at menn som har redusert testosteronnivå kan ha svette som lukter surt.. så det er nok ganske vanlig. Selv har jeg aldri møtt noen som lukter urin når de svetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...

In the tropical forests of New Guinea, the Etoro believe that for a boy to achieve manhood he must ingest the semen of his elders. This is accomplished through ritualized rites of passage that require young male initiates to fellate a senior member (Herdt 1984/1993; Kelley 1980). In contrast, the nearby Kaluli maintain that male initiation is only properly done by ritually delivering the semen through the initiate’s anus, not his mouth. The Etoro revile these Kaluli practices, finding them disgusting. To become a man in these societies, and eventually take a wife, every boy undergoes these initiations.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In the tropical forests of New Guinea, the Etoro believe that for a boy to achieve manhood he must ingest the semen of his elders. This is accomplished through ritualized rites of passage that require young male initiates to fellate a senior member (Herdt 1984/1993; Kelley 1980). In contrast, the nearby Kaluli maintain that male initiation is only properly done by ritually delivering the semen through the initiate’s anus, not his mouth. The Etoro revile these Kaluli practices, finding them disgusting. To become a man in these societies, and eventually take a wife, every boy undergoes these initiations.

Tror jeg hørte om dette i programmet Taboo, ganske spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

In the tropical forests of New Guinea, the Etoro believe that for a boy to achieve manhood he must ingest the semen of his elders. This is accomplished through ritualized rites of passage that require young male initiates to fellate a senior member (Herdt 1984/1993; Kelley 1980). In contrast, the nearby Kaluli maintain that male initiation is only properly done by ritually delivering the semen through the initiate’s anus, not his mouth. The Etoro revile these Kaluli practices, finding them disgusting. To become a man in these societies, and eventually take a wife, every boy undergoes these initiations.

Det virkelig morsomme er hvor mange mennesker som blir sjokkerte og oppgitte over denslags tøvete tradisjoner og overtro, mens de tviholder på sin egen overtro som er like absurd og hadde vært like provoserende hadde det ikke vært for noen flere år med påvirkning fra rasjonalitet og humanisme. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

Sjokolade er giftig for mennesker...

men eg trur "giftig dose" ligg på 10-11 kg for ein voksen person, så det bør gå bra sjølv i påsken. ;)

(QI er morsomt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Handlet 2,5 kg 70% kakao ved forrige Harrytur. Kan mao spise hele den uten stress? (y)

Uten stress kan eg nok ikkje lova, men du skal ikkje bli forgifta. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...