Gå til innhold

Tråden for funfacts og randomness


CelineMaria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rnadomness:

Dette hender meg ganske ofte i fasen mellom våkenhet og søvn.

Jeg tenker på ett sted eller en setting, så tenker jeg på noe annet, så prøver jeg å komme på hva jeg tenkte på først for så å komme på det, men da er jeg usikker på om det var dèt jeg tenkte på eller om det var en annen setting, men om det ikke var dèt jeg tenkte på, hvordan kom jeg på dèt jeg tenkte at jeg trodde at jeg tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fant først ut hva klitoris virkelig var i 2005..

(noe de fleste veit at er omtrent 160 føkkings år etter at man hadde et generelt kart over solsystemet vårt)

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/5013866.stm

Og en del menn vet fortsatt ikke hvordan man skal lokalisere den, 44 år etter månelandingen..:p

(Sånn for å fortsette rom-sammenlikningen)

299648_v1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funfacts/Randomness.

Når eg såg navnet på denne tråden her så tenkte eg øyeblikkelig på Raptorial, og ironisk nok så var han den siste personen som posta her.

(Tenker da spesielt på ender, eller var det svaner. Som voldtar med sine "skru" peniser. Takk for den, forever on my mind )

Scientifically accurate Ducktales;)

Finfin video på YouTube, verdt å sjekke ut for musikken alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nekrofili og voldtekt er naturlig.... Fuck naturen. Holder meg innendørs

... og ender er ingenting sammenliknet med delfiner, pingviner, og sjøotere. Delfiner underholder seg meg gjengvoldtekter (inkl. homofili), bruker babyene til andre fiskearter som volleyballer inntil de dør, etc. Pingviner gjør mye av det samme, de voldtar hverandre på stor skala, og de dreper ofte hunnen etter sex ved å bite i stykker ansiktet hennes. Sjøotere voldtar ikke bare hverandre, inkl. egne babyer, men også seler, som de voldtar i alle mulige kroppsåpninger som f.eks. i øyehulene. Det er bare å google 'sea otters evil', 'dolphins evil', etc., dersom du vil boltre deg i litt ondskap. Disse tingene flyr alltid gjennom hodet mitt når vegetarianere og hippies snakker om hvor ondskapsfulle mennesker er sammenlignet med de snille dyrene som lever i harmoni med naturen. ;)

Et par relevante lenker:

The cutest animals in the world are actually evil

Sea Otters Are Jerks. So Are Dolphins, Penguins, and Other Adorable Animals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...