Gå til innhold

Det du IKKE spiser


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fiskeboller-Hater, bare hater smaken og tanken på hvordan det er lagt

Macdonalds-Spiser det til nød, to år siden nå, takler ikke hvor ille jeg føler meg resten av uken selv om det smaker utsøkt.

Pølse-Samme som Macdonalds, blir uvell, dårlig og takler ikke tanken på hvordan det lages.

Koteletter-Liker ikke smaken

Brokkoli-Har problemer med å få det ned, smaker grusomt.

Lakris-Liker ikke smaken

Solo-Sykebrus for meg, kan til nød drikkes til vanlig, men sparer det til når jeg er syk.

Gresk yoghurt-Uten smak er dette helt grusomt, kanskje det som smaker værst av alt?

Potetgull-Digger smaken, men følelsen er det samme som macdonalds

Kake-Bortkastet bruk av kalorier, jeg kunne heller spist noe jeg syns smaker bedre, når jeg først skal være usunn.

Tyttebær-Nei, bare nei.

Oliven-Smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så til poenget - jeg forstår ikke hvordan folk frivillig konsumerer blåskjell.

Fordi det er ubeskrivelig digg ;)

Mmm... moules frites ♥

(det, og så er det artig å dissekere dem... bare for å gjøre at du skaffer en viss fascinasjon og samtidig ikke kommer til å tenke tanken på å spise dem... visste du at tarmen deres går rett gjennom hjertet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg ikke :p

Det er riktig at man burde fjerne tarmen hos reker, noe de færreste gjør...

Men blåskjell driver filterernæring, så det er lite mulighet for at det skal kunne bli "dritt".

Det at tarmen går gjennom hjertet er jo bare en sær løsning som jeg synes er kult.

Egentlig litt usikker på hvordan jeg ødela reker for deg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Faen så kresne folk er. Selv ser jeg litt ned på voksne folk som "ikke liker" en haug med matvarer. Jeg er altetende, det er deilig :) Må innrømme at jeg aldri har smakt griselabber fordi jeg synes det ser litt frastøtende ut, men det er helt sikkert godt, og jeg skal uten tvil smake det en gang i løpet av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, alle har jo ulike smaksløker da. Så lenge man prøver en matvare synes jeg det skal være lov å si man ikke liker det. Jeg selv brekker meg av kokte egg og makrell i tomat og sild, samt baconost/smøreost etc - For mange er dette favorittmat, men jeg vil ikke si jeg er spesielt kresen pga det. Det er antageligvis masse jeg liker som andre ikke engang vil ha i hus! Alle må få ha sine smaksgreier, ingen kan være like:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...