Gå til innhold

Det du IKKE spiser


02-snapper

Anbefalte innlegg

Kokt fisk

Mandler, hasselnøtter osv (pistasjnøtter er ok)

Kaffe

Majones

Fiskerogn (ja, det var en vanlig ting på middagsbordet i barndomshjemmet)015.jpg

Grunnen til at jeg ikke spiser det er at det smaker helt jævlig. Det finnes mange ting jeg ikke spiser pga jeg aldri har smakt det, som f.eks. blåskjell, men jeg har smakt kamskjell en gang, og det var ikke godt. Begge deler er jo sjømat, så det smaker sikkert det samme på min tunge :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kokt fisk

Mandler, hasselnøtter osv (pistasjnøtter er ok)

Kaffe

Majones

Fiskerogn (ja, det var en vanlig ting på middagsbordet i barndomshjemmet)

Grunnen til at jeg ikke spiser det er at det smaker helt jævlig. Det finnes mange ting jeg ikke spiser pga jeg aldri har smakt det, som f.eks. blåskjell, men jeg har smakt kamskjell en gang, og det var ikke godt. Begge deler er jo sjømat, så det smaker sikkert det samme på min tunge :p

Åååh, kamskjell,som er så godt!:D Du er jo i Trondheim,så du har jo byen full av restauranter med tilgang på verdens beste kamskjell, og fantastisk lokal trønder-råvarer og!. Prøv To Rom og Kjøkken, Credo eller Fem Bord eller Havfruen,der får du maaagisk sjømat<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lakris, pudding, kaviar, makrell i tomat, frokostblandinger, jordbær proteinpulver, jordbær proteinbarer, jelly beans, øl, bløtkake og marsipan.

Grunnen til at jeg ikke spiser(og drikker faktisk) det ovenfor er rett og slett fordi jeg ikke liker det. Har ingenting med kalorier å gjøre og jeg har heller ingen allergier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at du ikke baser kostholde dit på hva andre spiser, alle har sine sære grunner for noe de ikke spiser.

Jeg baserte kostholde mitt på hva jeg mente var sunt, det gikk for langt og jeg sammenlignet meg selv med hva andre spiste.

Du sitter igjen med kun en håndfull av matvarer som du tror du kan spise, men det er ikke sån alle er forskjellige og den beste måten er å finne ut av slike ting selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...