Gå til innhold

E.N

Medlemmer
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. De selger den i alle innvandrerbutikker, så er bare å stikke innom nærmeste Er haugevis av disse i Oslo
  2. Jeg anbefaler å ta store doser med C-vitamin. Jeg gjør det hver gang jeg kjenner symptomer til sykdom, og er alltid helt frisk dagen etter. Jeg bruker brusetabletter, og tar en liten shot med to tabletter flere ganger om dagen. Det kan være tilfeldig at det funker, men det er flere som sier at det hjelper, og jeg har ikke vært ordentlig syk på mange år.
  3. Hei, Jeg tror jeg lider av upper crossed syndrom eller lordose. Legger ved bilde slik at dere kan se holndingen. Er det noen som har tips og erfaring til hvordan jeg kan rette opp holndinga? Hvilke muskler må jeg styrke og tøye? Man ser ikke hodet mitt, men hodet stikker mye framover også.
  4. hei! jeg får bare opp en svart boks, kanskje du vil legge det ut på nytt?
  5. den er god, skal gå all in for å tøye og massere nå! Det hadde vært supert, jeg er i oslo i sommer så mulig jeg sender deg en PM da om ikke problemene løser deg
  6. jeg har sett på videoene og skal sette meg ordentlig inn i det. Synes bare det er litt vanskelig å se hva som er korrekt utførelse og vite om jeg gjør det riktig, når jeg ikke har noen ekspert over meg som kan se på det. Men skal absolutt jobbe med alt du har nevnt, bør jo gjerne puste riktig!
  7. Takk for det, skal prøve å gjøre slik disse videoene viser. Veldig intressant læring Skuldrene mine heves når jeg puster dypt ja, er det feil?
  8. wow, jeg må virkelig gi deg creds for å ha så god peiling Kjetil! Og veldig flott at du er villig til å hjelpe slik du gjør! Jeg vil prøve å tøye i første omgang før jeg drar videre til kiropraktor, da det desverre blir veldig dyrt for meg å få behandling der. Jeg aner ikke hvordan puster jeg er, men jeg kjenner til tider at jeg puster for lett, og merker jeg må ta et par dype pust for å gjenopprette. Hvordan gjenoppretter jeg hoftebalanse? Og hva er beste måten å aktivere inaktive muskler på?
  9. Dersom du har plantar fasciitt anbefaler jeg deg å dra til fysioterapauten og få trykkbølgebehandling.. dette funket veldig bra for meg, gjorde det dog litt for seint da jeg nå sitter igjen med en vond hofte. Jeg hadde så vondt at jeg kjente det med en gang jeg gikk ut på asfalt, bare en kort handletur til butikken og jeg måtte hjem å massere, ise osv. Nå kjenner jeg det nesten ikke!
  10. Stemmer det! veldig duckfeet har jeg!
  11. Uff, dette høres ikke bra ut Jeg har ganske stramme hamstrings og lite muskelkontakt med rumpa, jobber med dette nå. Om jeg har lengdeforskjell på bena vet jeg ikke, ikke som jeg kan se ihvertfall. Har ikke hatt noen ulykke, men har hatt en plantar fascitt i venstefot som kan ha forårsaket det, pga endring i bevegelse. Har du forslag til hva jeg kan gjøre som ikke innbærer dyre legebesøk og spesialister?
  12. jeg kan ikke faguttrykket, kiropraktoren min sa bare at det var en låsning i bekkenet på venstre side og at muskulaturen rundt er relativt stiv. Det hjelper på smertene å tøye og massere med tennisball, holder smertene i sjakk, men jeg blir jo aldri kvitt det. Og behandling hos kiropraktor blir for dyrt når det ikke har hjulpet etter 5 ganger der. Jeg kjenner ikke stråling, det gjør mest vondt når jeg ligger på ryggen, da får jeg problemer med å bevege meg rundt uten å få vondt. Kjenner også litt nedsatt styrke i venstrefoten hvis jeg kun står på den, feks når jeg tar på sko. Som om det svikt
  13. ja, jeg går til behandling hos kiropraktor for denne låsninga, men det ser ikke ut til å fungere veldig bra, så nå tyr jeg heller til uttøying og tennisball.. blir for dyrt for en fattig student å dra til kiropraktor en gang i uka kun for å få noen til å trykke og knekke opp litt i hofta.
  14. jeg har en bekkenlåsning på venstresiden, samt at jeg har hatt senebetennelse i venstrefoten, noe som mest sannsynlig førte til låsningen, og mest sannsynlig også har ført til nedsatt styrke på venstrebenet. Skal trene dette opp nå, lurte mest på om jeg da skal la høyrebenet være inntil videre, til venstrebenet får "tatt igjen"? Jeg ser faktisk forskjell på rumpa mi også, så det må det gjøres noe med!
  15. Hei! gammel tråd men jeg lurer på en ting angående utjevning. Mitt venstreben er betydelig svakere enn mitt høyreben, merker dette når jeg tar benpress med et ben, blir veldig mye mer sliten i venstrebenet mens høyre kan ta mye tyngre belastning. Det jeg lurer på for å jevne ut er: Skal jeg kun trene venstrebenet til det blir like sterkt som høyre? ser for meg at hvis jeg trener høyrebenet med tyngre vekter, vil ubalansen fortsatt være der, for da vil høyrebenet bli sterkere slik at venstre aldri får "tatt igjen". Tar jeg feil?
×
×
  • Opprett ny...