Gå til innhold

– Får ofte høre at vi ser ut som menn


eggz0r

Anbefalte innlegg

Jeg er til en viss grad enig. At folk må kommentere å være nedlatende om andre på et område så er helt subjektivt er unødvendig. Men syns det blir veldig feil å gå andre veien å si at menn som ikke liker jenter med mye muskler ikke tåler det eller ikke takler at damer er sterkere enn dem.

Helt enig! Det er en smakssak. Men har en behov for å rakke ned på musklene til en litt over gjennomsnittet trent dame, velger jeg å tro at vedkommende har det dårlig med seg selv. Det er greit å ikke føle seg tiltrukket av noe, men jeg slenger da ikke dritt om ølvomben til fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"jeg trives med og trene selv, men finnes en mellomting, disse jentene gjør det bra med kosthold og trening, men som alle andre bransjer/sporter skjer det ting i bakgrunnen mange ikke ser, over 70% av jentene som driver med denne sporten tar også doping og sprøyter for og bli brune og gjøre prosessen raskere det er ting som etterverdt vil gi disse damene mye mer appelsin hud en en som trener for og holde kondisjon og kroppen på normalt nivå.

generelt i dagens samfunn er det for mye fokus på kropp og utseende,

kjenner flere som driver med Fitness innen for bikini og de tar hestedop og legemidler som er ulovlige for og slanke seg før en konkurranse." Hestedop 4 gainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil uansett alltid være slik. Vi skiller oss ut ved å jobbe med fysikken, og de fleste andre som er aktive i en sport eller idrett vil aldri få en så tydelig (merk: ikke nødvendig vis bedre) trent kropp. Så vi stikker ut. Omtrent som en sår tommel. Andre idretter, der man gjerne kan trene med langt høyere frekvens vil ikke alltid skille seg like mye ut. En aktiv løper eller svømmer kan gjerne spise en stor sjokoladeplate om dagen uten å legge på seg. Noen *må* gjøre det for å få nok kalorier, så selv om de kanskje heller ikke drikker og fester så mye, så stikker de seg ikke ut. En hobby-syklist som ikke bryr seg filla om han eller hun har mageruter eller ikke har også mer frihet, og siden de ikke tenker så mye på muskelmasse er det lett å bare droppe litt mat uten å bekymre seg for proteininntaket.

Så til jenter som trener mye og får høre at de ser ut som gutter - det er enten folk som rett og slett er dumme eller misunnelige. Vi gutta får jo ofte høre at vi boler når vi får en fysikk vi er stolte over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så til jenter som trener mye og får høre at de ser ut som gutter - det er enten folk som rett og slett er dumme eller misunnelige. Vi gutta får jo ofte høre at vi boler når vi får en fysikk vi er stolte over ;)

typisk boler ting å si !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem bryr seg om hva smak vi har i kvinnfolk? Ihvertfall ikke de som konkurrerer da de IKKE trener for å tiltrekke seg noen, men for å oppfølge kriteriene til grenen de konkurrerer i. Så da bør det være unødvendig å måtte ytre sine meninger om hva man liker og ikke liker hver gang det kommer en artikkel eller et bilde av en utøver.

Kommentarer som "de ser så mye bedre off season" får meg og til å klø. Om de går på scenen i off season form så blir det ikke noen topp plassering akkurat. At folk ikke vil klassifisere fitness/bygging som en sport får være så, men det må jo gå an å skjønne at det er en idrett for de som driver med det. Ikke bare noe de gjør for å være deilig.

This!!!

Skjønner ikke hvorfor det er så mange som hele tiden føler for å informere omverdenen om de liker utséendet på folk eller ikke? Når skal de skjønne at det (i 99% av tilfellene) ikke er relevant. Det er så mange som tror at dersom en jente pynter seg (eller trener/whatnot) så er det for menn sin skyld. Hun kan liksom ikke gjøre det for sin egen del? Og så kommenteres det. Stop it..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem bryr seg om hva smak vi har i kvinnfolk? Ihvertfall ikke de som konkurrerer da de IKKE trener for å tiltrekke seg noen, men for å oppfølge kriteriene til grenen de konkurrerer i. Så da bør det være unødvendig å måtte ytre sine meninger om hva man liker og ikke liker hver gang det kommer en artikkel eller et bilde av en utøver.

Kommentarer som "de ser så mye bedre off season" får meg og til å klø. Om de går på scenen i off season form så blir det ikke noen topp plassering akkurat. At folk ikke vil klassifisere fitness/bygging som en sport får være så, men det må jo gå an å skjønne at det er en idrett for de som driver med det. Ikke bare noe de gjør for å være deilig.

helt klart! Men jeg hadde nok kanskje følt meg litt mindre mann om dama hadde vært sterkere enn meg i noe etc. Nå vet jeg for min del at det aldri vil skje, ikke om de så løfter med utstyr x3 ! hehe :)

Men jeg tror kanskje det kan ligge noe der.. Kanskje ikke det at gutter ser på de som mandige, men de ser på seg selv som mindre mandige..?

Og de har nok helt rett også! hoho! Ikke mye mann igjen i den vanlige mannen i gata lenger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er stor motstander av å kommentere negativt på utseendet til folk, uansett hvilken kroppsfasong/kroppskomposisjon det er snakk om. Det synes jeg er et lavmål, og dessuten utrolig dårlig folkeskikk. Derfor streber jeg også etter å aldri falle for fristelsen til å forsvare meg med "samme mynt" hvis det kommer en negativ slengbemerkning om hvordan kroppen min nå ser ut, etter en del års styrketrening. Likevel; jeg synes denne er litt beskrivende (logisk?)

post-1830-14440952304128_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...