Gå til innhold

Speltlomper - tips til oppskrifter


Roger S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rema1000 har Ola speltlomper, men de er det relativt mye kcal i. Jeg har funnet Finstad speltlomper, og Finstad speltjulelefser, på Rimi de siste par ukene, det koster litt, men smaker enormt godt og har kun 130 kcal pr 100 gram! Jomse momse momse. Momse mer. Momse, momse, momse. Jeg pleier å kjøpe en pakke lomper/lefser og en pakke kjøtt, hamburgerrygg, strandaskinke, kyllingfilet, hva som helst og momse løs. Hvis jeg har tid, bruker jeg dem som carb-kilde til middag, steker kjøtt og grønnsaker og fyller. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Annonse

- Røkelaks, kesam, vårløk og rucola

- Sjokoladerøre; sjokoprotein + vann til tjukk konsistens

- Skinke, rucola og cottage cheese

- Tunfisk og cottage cheese

- Ost og skinke, brett og putt i ovnen til osten har smeltet

- Rørte bær

- Egg

- Vita margaring/smør, sukrin og kanel, smaker som lefse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter (som ikke er nevnt)

- som de er med røkt kalkunskinke på

- smører på "sjokkoladepålegg" (en barneskje yoghurt naturell/mager kesam, en halv skje sukrin, en hel skje 100% bakekakao) og så putter jeg noen bananbiter på i en linje og ruller dem inn i lompen og sjokkoladen, fantastisk godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...