Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mener før the army of the dead kommer - da han begynte å sende folk ut i båter. Virker ikke helt som ting du slenger fra deg og går fra.

Jeg tror ikke han antok undead army skulle randomly stupe gjennom veggene :D + han ga vel kammeraten sin ansvaret for å samle det inn igjen uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg tror ikke han antok undead army skulle randomly stupe gjennom veggene :D + han ga vel kammeraten sin ansvaret for å samle det inn igjen uansett

Selvfølgelig ikke - men i mitt hode er det en ting man ikke legger fra seg, når det er det eneste man vet at kan drepe en white walker. :p Jeg og John Snow er tydeligvis forskjellige der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Differences_between_books_and_TV_series_-_Season_5

Til alle som lurer på forskjellen fra bøker til tv-serien.

Episode for episode (for ikke-nerder anbefales det å lese etter hver episode som kommer ut)

Etter å ha lest en del av dette må jeg si at min fascinasjon for adapsjonen ikke akkurat har sunket.

Det er MYE i tv-serien som innkluderer flere kapitler og episoder i bøkene.

for ikke å snakke om å gjøre tv-seruien mer interresant med å fjerne aspektet med alt som tar dager og måneder i bøkene. Langdrygt på film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...