Jump to content
fesoste

Game of Thrones

Recommended Posts

Foretrekker at karakterer jeg liker har det kjedelig enn forferdelig, menmen. Hva som helst kan vel skje, jeg får enn så lenge drømme om at Sansa og Theon knerter han/stikker av eller noe!

Hahh, om du vil at karakterene du liker skal ha det bra så er ikke Game of thrones en serie for deg :-P

Eddard Stark

Oberyn Martell

Robb Stark

Khal Drogo

Barristan Selmy

Alle disse var favoritt karakterer jeg hadde når jeg leste bøkene/så tv-serien. De har det ikke så bra akkurat :p

Fortsetter under...

Hahh, om du vil at karakterene du liker skal ha det bra så er ikke Game of thrones en serie for deg :-P

Eddard Stark

Oberyn Martell

Robb Stark

Khal Drogo

Barristan Selmy

Alle disse var favoritt karakterer jeg hadde når jeg leste bøkene/så tv-serien. De har det ikke så bra akkurat :p

Det er en serie for meg ;) Selv om de fleste "snille" karakterene dør må jeg da få håpe på noe rettferdighet gjennom at noen av de slemme dør! Joffrey er jo ute av spillet, så hvem vet hva som kan skje i serien, på godt og vondt ;) Det som nesten er sikkert er at det lønner seg med flere favorittkarakterer, siden så mange kreperer! Vi får følge med videre i spenning!

hvor blir det av Lady Stoneheart?

Hun kommer ikke. Serien tar ikke skade av å kaste den storyen vekk, rett og slett fordi det er rundt 11 timer i 1 sesong og det er egentlig ikke verdt å kaste bort 1 time på hennes story. Men det hadde vært gøy å høre litt cameos som at folk snakket om Lannister mord osv og at det var en ny leder i the brotherhood without banners :p

Hun kommer ikke. Serien tar ikke skade av å kaste den storyen vekk, rett og slett fordi det er rundt 11 timer i 1 sesong og det er egentlig ikke verdt å kaste bort 1 time på hennes story. Men det hadde vært gøy å høre litt cameos som at folk snakket om Lannister mord osv og at det var en ny leder i the brotherhood without banners :p

Du er veldig kjapp til å konkludere med hvem som fortjener en plass i serien og ikke. Du kan umulig vite hvilken rolle Lady Stoneheart kommer til å utspille i bøkene. Sånn det er nå er det så mange endringer fra bok til serie at serien burde hete noe annet enn GoT.

Du er veldig kjapp til å konkludere med hvem som fortjener en plass i serien og ikke. Du kan umulig vite hvilken rolle Lady Stoneheart kommer til å utspille i bøkene. Sånn det er nå er det så mange endringer fra bok til serie at serien burde hete noe annet enn GoT.

Har du lest bøkene? Da forstår du veldig godt hvorfor det ikke hadde vært så utrolig mye vits å ha henne med i serien. Etter at halsen hennes ble kuttet opp må hun holde over halsen for å snakke, og selv da kan man såvidt forstå hva hun sier. Og nei jeg vet ikke hva rolle hun vil ha videre i bøkene, men jeg føler iallefall at ettersom at flere karakterer må kuttes/absorberes av andre karakterer så var Lady Stoneheart et godt valg. Men som sagt, en cameo av lady stoneheart hadde vært fett, bare ikke en egen storyline. (Min subjektive mening:p Jeg snakker ikke på vegne av verden..)

Annonse

Har du lest bøkene? Da forstår du veldig godt hvorfor det ikke hadde vært så utrolig mye vits å ha henne med i serien. Etter at halsen hennes ble kuttet opp må hun holde over halsen for å snakke, og selv da kan man såvidt forstå hva hun sier. Og nei jeg vet ikke hva rolle hun vil ha videre i bøkene, men jeg føler iallefall at ettersom at flere karakterer må kuttes/absorberes av andre karakterer så var Lady Stoneheart et godt valg. Men som sagt, en cameo av lady stoneheart hadde vært fett, bare ikke en egen storyline. (Min subjektive mening:p Jeg snakker ikke på vegne av verden..)

Har lest bøkene ja. Har ingen forutsetninger for å si noe om hvem som bør kuttes/absorberes da det er kul umulig å vite hvor viktig rolle de kommer til å spille i bøkene.

Dette er direkte uttrekk fra audioboken til A Dance With Dragons. Det er fra Daenerys' kapittel (veeeldig liten spoiler). Ren poesi! George Martin, you have a way with words. :love:

Annonse

Fordi han sannsynligvis hadde strøket med om han gikk tilbake.........?

Mener før the army of the dead kommer - da han begynte å sende folk ut i båter. Virker ikke helt som ting du slenger fra deg og går fra.