Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

hvor blir det av Lady Stoneheart?

Hun kommer ikke. Serien tar ikke skade av å kaste den storyen vekk, rett og slett fordi det er rundt 11 timer i 1 sesong og det er egentlig ikke verdt å kaste bort 1 time på hennes story. Men det hadde vært gøy å høre litt cameos som at folk snakket om Lannister mord osv og at det var en ny leder i the brotherhood without banners :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hun kommer ikke. Serien tar ikke skade av å kaste den storyen vekk, rett og slett fordi det er rundt 11 timer i 1 sesong og det er egentlig ikke verdt å kaste bort 1 time på hennes story. Men det hadde vært gøy å høre litt cameos som at folk snakket om Lannister mord osv og at det var en ny leder i the brotherhood without banners :p

Du er veldig kjapp til å konkludere med hvem som fortjener en plass i serien og ikke. Du kan umulig vite hvilken rolle Lady Stoneheart kommer til å utspille i bøkene. Sånn det er nå er det så mange endringer fra bok til serie at serien burde hete noe annet enn GoT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig kjapp til å konkludere med hvem som fortjener en plass i serien og ikke. Du kan umulig vite hvilken rolle Lady Stoneheart kommer til å utspille i bøkene. Sånn det er nå er det så mange endringer fra bok til serie at serien burde hete noe annet enn GoT.

Har du lest bøkene? Da forstår du veldig godt hvorfor det ikke hadde vært så utrolig mye vits å ha henne med i serien. Etter at halsen hennes ble kuttet opp må hun holde over halsen for å snakke, og selv da kan man såvidt forstå hva hun sier. Og nei jeg vet ikke hva rolle hun vil ha videre i bøkene, men jeg føler iallefall at ettersom at flere karakterer må kuttes/absorberes av andre karakterer så var Lady Stoneheart et godt valg. Men som sagt, en cameo av lady stoneheart hadde vært fett, bare ikke en egen storyline. (Min subjektive mening:p Jeg snakker ikke på vegne av verden..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest bøkene? Da forstår du veldig godt hvorfor det ikke hadde vært så utrolig mye vits å ha henne med i serien. Etter at halsen hennes ble kuttet opp må hun holde over halsen for å snakke, og selv da kan man såvidt forstå hva hun sier. Og nei jeg vet ikke hva rolle hun vil ha videre i bøkene, men jeg føler iallefall at ettersom at flere karakterer må kuttes/absorberes av andre karakterer så var Lady Stoneheart et godt valg. Men som sagt, en cameo av lady stoneheart hadde vært fett, bare ikke en egen storyline. (Min subjektive mening:p Jeg snakker ikke på vegne av verden..)

Har lest bøkene ja. Har ingen forutsetninger for å si noe om hvem som bør kuttes/absorberes da det er kul umulig å vite hvor viktig rolle de kommer til å spille i bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther
Fordi han sannsynligvis hadde strøket med om han gikk tilbake.........?

Mener før the army of the dead kommer - da han begynte å sende folk ut i båter. Virker ikke helt som ting du slenger fra deg og går fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...