Jump to content
fesoste

Game of Thrones

Recommended Posts

ENDELIG ferdig med sesong 7. og har såvidt begynt på bøkene igjen. Må få summet meg litt før jeg hopper på debatten her

Fortsetter under...

Ja, eller så er han død for alltid.

nei. Bygd opp ALT for mye rundt han og mysteriet om hvem foreldrene hans egentlig er.

But, more compellingly, the clip ends with Benjen echoing the last words Ned Stark said to Jon Snow in the pilot. “Next time we see each other,” Ned said, ”we’ll speak about your mother. I promise.” Benjen told Jon.

Han kommer igjen og vi får garantert vite av en eller annen hvem foreldrene er/var.

Eller så synes GRRM det er kjempemorsomt å se fansa konspirere rundt alskens teorier også bare "HAH! I killed him good". Også ler han og spiser en burger med manuset til neste bok som burgerpapir. He evil.

Annonse

Det ser likevel mørkt ut for Jon Snow-tilhengerne. Skuespilleren bak karakteren, Jon Snow, har nemlig gått ut for å bekrefte at han ikke kommer tilbake i løpet av sesong seks.

- Jeg har blitt forsatt at jeg dør. Jeg er død, og jeg kommer ikke tilbake neste sesong. Det er alt jeg kan fortelle egentlig, sa skuespilleren til Huffington Post.

http://www.side2.no/underholdning/fansen-truer-med-boikott-etter-game-of-thrones-avslutning/3422800270.html

:(

En drage blir vel vanskelig da "gjenstanden" må være i nærheten for å ta kontroll over den. Nå er heller ikke Ghost i nærheten av han hverken i bok eller serie. Ikke har han warget noen gang heller, men fortsatt mulig ja.

Og du mener vel Aegon og ikke Aemon? :p Ellers meget enig.

Står ikke Ghost i et bur like ved ( i boken)

Han døde. Det er ganske bænkers. Tror heller ikke at han kommer tilbake i neste sesong. Sesong 7 derimot, helt klart!

GrrM har vel sagt det ganske tydelig at vi får se Jon igjen.

Vi får nok ikke se Jon Snow, men kanskje Jon Targaryen, Jon Stark (tviler), Ghost eller som Azor Ahai.

Annonse

Kan ikke være så døll om du har sett alle episodene...

Likte sesong 1 veldig godt. Forsåvidt forrige også.

Når man har sett så langt, ønsker man gjerne å få med seg resten også, men akkurat nå føler jeg faktisk ikke noe behov for å se neste sesong.

Det nyskapende i serien er ikke lenger nytt og plottet har blitt forutsigbart i sin uforutsigbarhet. :)