Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja, eller så er han død for alltid.

nei. Bygd opp ALT for mye rundt han og mysteriet om hvem foreldrene hans egentlig er.

But, more compellingly, the clip ends with Benjen echoing the last words Ned Stark said to Jon Snow in the pilot. “Next time we see each other,” Ned said, ”we’ll speak about your mother. I promise.” Benjen told Jon.

Han kommer igjen og vi får garantert vite av en eller annen hvem foreldrene er/var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser likevel mørkt ut for Jon Snow-tilhengerne. Skuespilleren bak karakteren, Jon Snow, har nemlig gått ut for å bekrefte at han ikke kommer tilbake i løpet av sesong seks.

- Jeg har blitt forsatt at jeg dør. Jeg er død, og jeg kommer ikke tilbake neste sesong. Det er alt jeg kan fortelle egentlig, sa skuespilleren til Huffington Post.

http://www.side2.no/underholdning/fansen-truer-med-boikott-etter-game-of-thrones-avslutning/3422800270.html

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En drage blir vel vanskelig da "gjenstanden" må være i nærheten for å ta kontroll over den. Nå er heller ikke Ghost i nærheten av han hverken i bok eller serie. Ikke har han warget noen gang heller, men fortsatt mulig ja.

Og du mener vel Aegon og ikke Aemon? :p Ellers meget enig.

Står ikke Ghost i et bur like ved ( i boken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke være så døll om du har sett alle episodene...

Likte sesong 1 veldig godt. Forsåvidt forrige også.

Når man har sett så langt, ønsker man gjerne å få med seg resten også, men akkurat nå føler jeg faktisk ikke noe behov for å se neste sesong.

Det nyskapende i serien er ikke lenger nytt og plottet har blitt forutsigbart i sin uforutsigbarhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
er ganske sikker på at det er en tullekonto ;)

NEI

jeg har av en eller annen grunn trodd at den er ekte

nedtur )-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...