Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jester
hun sender nok hele kingsguarden opp i ræva på high sparrowen tenker jeg

Han FrankenHighGuard hadde jo sverget å ikke si noe før alle fiender var død, så mulig han presten m.fl får seg besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Helvette heller... hva var vitsen med det da!

Jeg må si at jeg er veldig skuffa over at hver gang det lukter store slag, så ebber det ut i ingenting. Stannis går til krig mot winterfell og blir slakta på 15 sekunder... Greit at mye av hæren stakk men et par stykk til fots? Mens hele Boltonhæren plutselig var gigantisk? Winterfell er da ikke så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg endelig har lest ut bøkene tør jeg gå inn på denne tråden.

Det er jo uten tvil at Jon kommer tilbake, blood magic all around. Til tross for at Martin har et seriøst evil bone og liker å drepe de vi aldri trodde han ville drepe, så er det narrativt motstridene å ta livet av Jon etter den karakteroppbygginga. Det ligger så veldig i kortene at han ikke er Ned Stark sin sønn, men Lyanna og Robert. Rightful hair osv.

Gleder meg til Iron Islands neste sesong, jeg. Uten å spoile for mye for de som ikke har lest bøkene så må jeg bare få si ... Victarion! Og bare ... hvis ikke Bran kommer og warger en whitewalkerherfører eller en drage eller noe annet juicy, så blir jeg ganske skuffa.

Og ja, mer av frankenmountain, so much to come!

Hodor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

Har ikke lest bøkene, men mener du da sønn av the mad King og søstra til hu stark mora det var statue av under winterfell i det gravkammeret ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvette heller... hva var vitsen med det da!

Jeg må si at jeg er veldig skuffa over at hver gang det lukter store slag, så ebber det ut i ingenting. Stannis går til krig mot winterfell og blir slakta på 15 sekunder... Greit at mye av hæren stakk men et par stykk til fots? Mens hele Boltonhæren plutselig var gigantisk? Winterfell er da ikke så stor!

jo er nok så stort. er mye større en de har vist i serien. mener å huske at spise salen kunne ha 500 mann til bords

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, Raeghar var ikke the mad king, men sønnen som skulle blitt konge etterpå. Han er da altså broren til Daenerys. Men han ble drept av Robert ved the battle of the trident. Han var generelt godt likt av folk, og høyt ansett før han kidnappet Lyanna Stark ved the tourney of Harrenhall, og dermed startet Robert opprøret.

han skrev sønn av the mad king, noe som stemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R+L=J har vel ligget i kortene ganske lenge ja. Ellers håper jeg på Cleganebowl, men da må de nok finne en annen måte å introdusere Sandor enn de gjør i bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Brienne irriterer meg. Hvordan kan du si til Stannis at Renly, hans lillebror, er the rightful king? Gir jo ingen mening. Og hun finner jo alle hun leter etter i serien, i bøkene finner hu jo ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Brienne irriterer meg. Hvordan kan du si til Stannis at Renly, hans lillebror, er the rightful king? Gir jo ingen mening. Og hun finner jo alle hun leter etter i serien, i bøkene finner hu jo ingen.

og hun må være en Ninja som har klart å komme seg mellom to hærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...