Jump to content
fesoste

Game of Thrones

Recommended Posts

Guest Jester
Syntes at en del av karakterene/historiene virker meningsløse i serien.

Ta feks Ser Barristan Selmy. Hvorfor skulle han egentlig dukke opp for å hjelpe Daenerys for så å dø en helt meningsløs død?

Og hva med "sandsnakes" er jo noen av de mest spennende karakterene i boken, men i serien virker de som en gjeng med power rangers uten mening.

Og hva faen er en cock mergent?

Dwarf Cock merchants... Det er jo Dverg-kuk grossister/handelsmenn. (Dette er det rareste svaret jeg har gitt på dette forumet)

Fortsetter under...

Syntes at en del av karakterene/historiene virker meningsløse i serien.

Ta feks Ser Barristan Selmy. Hvorfor skulle han egentlig dukke opp for å hjelpe Daenerys for så å dø en helt meningsløs død?

Og hva med "sandsnakes" er jo noen av de mest spennende karakterene i boken, men i serien virker de som en gjeng med power rangers uten mening.

Og hva faen er en cock mergent?

Jeg mener å huske dette ble forklart i sesongen før, når opptaktene kom.

Ser Barristans historie ble vel strengt tatt også forklart i en scene?

Jeg syns personlig at serien - med sine filmatiske errors - adapterer bøkene godt. Som nevnt over så er det alt for mange personlige historier som burde fortelles på et lærret, og strengt tatt er det noen av historiene som passer best i bokform.

Jeg mener å huske dette ble forklart i sesongen før, når opptaktene kom.

Ser Barristans historie ble vel strengt tatt også forklart i en scene?

Jeg syns personlig at serien - med sine filmatiske errors - adapterer bøkene godt. Som nevnt over så er det alt for mange perosnlige historier og fortelles for et lærret, og strengt tatt er det noen av historiene som passer best i bokform og ikke på lærret.

Det er sant, ville blitt veldig rotete å ha med alt.

Syntes de klarte det bra de fire første sesongene, men nå syntes jeg de har sporet for mye av og at historiene har for lite mening.

Annonse

De er virkelig gode på å lage karakterer man hater. Akkurat nå føler jeg en meget sterk trang til at Ramsay må dø en pinefull død i en av de nærmeste episodene, liker ikke denne utviklinga!

De er virkelig gode på å lage karakterer man hater. Akkurat nå føler jeg en meget sterk trang til at Ramsay må dø en pinefull død i en av de nærmeste episodene, liker ikke denne utviklinga!

hgbtM6D.gif

All I'm saying!

da skal du være glad at de ikke tok med Jeyne Poole i serien

Jeg fant en tråd på kvinneguiden som het "hvem i GoT hadde du pult?"

For å si det sånn, kvinneguiden har absolutt ALT.

En venninne av meg sa når vi så GOT "Hvorfor er det ikke sex scener med the hound??" så jeg spurte hvorfor noen ville se det. Hun innrømte da at hun fant han sterkt tiltrekkende og lett ville ha pult han. Ganske trist å være friendzonet av en jente som ville pult en hund.. (n)

Annonse

En venninne av meg sa når vi så GOT "Hvorfor er det ikke sex scener med the hound??" så jeg spurte hvorfor noen ville se det. Hun innrømte da at hun fant han sterkt tiltrekkende og lett ville ha pult han. Ganske trist å være friendzonet av en jente som ville pult en hund.. (n)

The hound er jo den beste karakteren i hele serien :love:

da skal du være glad at de ikke tok med Jeyne Poole i serien

For min del kunne de fulgt storyen rundt henne i serien i stedet, heller det enn at Sansa måtte ende opp med en slik drittsekk!

For min del kunne de fulgt storyen rundt henne i serien i stedet, heller det enn at Sansa måtte ende opp med en slik drittsekk!

der er vi veldig enige

Sansa sin story var jo i bøkene kjedeligere enn å se maling tørke, det at karakterer absorberer andre karakterer har jo blitt et kjennetegn med GOT. Mormont, need I say more? ;-)

Sansa sin story var jo i bøkene kjedeligere enn å se maling tørke, det at karakterer absorberer andre karakterer har jo blitt et kjennetegn med GOT. Mormont, need I say more? ;-)

Nå kan det jo hende at Sansa sin historie kommer til å bli veldig spennende i neste bok da.

Skal ikke se bortifra at the VALE må inn å krige litt. Og Lillefinger kommer nok til å finne på mye sprell

Foretrekker at karakterer jeg liker har det kjedelig enn forferdelig, menmen. Hva som helst kan vel skje, jeg får enn så lenge drømme om at Sansa og Theon knerter han/stikker av eller noe!