Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg fant en tråd på kvinneguiden som het "hvem i GoT hadde du pult?"

For å si det sånn, kvinneguiden har absolutt ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en tråd på kvinneguiden som het "hvem i GoT hadde du pult?"

For å si det sånn, kvinneguiden har absolutt ALT.

En venninne av meg sa når vi så GOT "Hvorfor er det ikke sex scener med the hound??" så jeg spurte hvorfor noen ville se det. Hun innrømte da at hun fant han sterkt tiltrekkende og lett ville ha pult han. Ganske trist å være friendzonet av en jente som ville pult en hund.. (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
En venninne av meg sa når vi så GOT "Hvorfor er det ikke sex scener med the hound??" så jeg spurte hvorfor noen ville se det. Hun innrømte da at hun fant han sterkt tiltrekkende og lett ville ha pult han. Ganske trist å være friendzonet av en jente som ville pult en hund.. (n)

The hound er jo den beste karakteren i hele serien :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del kunne de fulgt storyen rundt henne i serien i stedet, heller det enn at Sansa måtte ende opp med en slik drittsekk!

Sansa sin story var jo i bøkene kjedeligere enn å se maling tørke, det at karakterer absorberer andre karakterer har jo blitt et kjennetegn med GOT. Mormont, need I say more? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa sin story var jo i bøkene kjedeligere enn å se maling tørke, det at karakterer absorberer andre karakterer har jo blitt et kjennetegn med GOT. Mormont, need I say more? ;-)

Nå kan det jo hende at Sansa sin historie kommer til å bli veldig spennende i neste bok da.

Skal ikke se bortifra at the VALE må inn å krige litt. Og Lillefinger kommer nok til å finne på mye sprell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansa sin story var jo i bøkene kjedeligere enn å se maling tørke, det at karakterer absorberer andre karakterer har jo blitt et kjennetegn med GOT. Mormont, need I say more? ;-)

Foretrekker at karakterer jeg liker har det kjedelig enn forferdelig, menmen. Hva som helst kan vel skje, jeg får enn så lenge drømme om at Sansa og Theon knerter han/stikker av eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker at karakterer jeg liker har det kjedelig enn forferdelig, menmen. Hva som helst kan vel skje, jeg får enn så lenge drømme om at Sansa og Theon knerter han/stikker av eller noe!

Hahh, om du vil at karakterene du liker skal ha det bra så er ikke Game of thrones en serie for deg :-P

Eddard Stark

Oberyn Martell

Robb Stark

Khal Drogo

Barristan Selmy

Alle disse var favoritt karakterer jeg hadde når jeg leste bøkene/så tv-serien. De har det ikke så bra akkurat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahh, om du vil at karakterene du liker skal ha det bra så er ikke Game of thrones en serie for deg :-P

Eddard Stark

Oberyn Martell

Robb Stark

Khal Drogo

Barristan Selmy

Alle disse var favoritt karakterer jeg hadde når jeg leste bøkene/så tv-serien. De har det ikke så bra akkurat :p

Det er en serie for meg ;) Selv om de fleste "snille" karakterene dør må jeg da få håpe på noe rettferdighet gjennom at noen av de slemme dør! Joffrey er jo ute av spillet, så hvem vet hva som kan skje i serien, på godt og vondt ;) Det som nesten er sikkert er at det lønner seg med flere favorittkarakterer, siden så mange kreperer! Vi får følge med videre i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...