Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ser frem til å finne ut hvilken jente de får til å spille hun her (character spoiler). Skikkelig norrønn 'isdronning' type, som har en ganske stor rolle i ADwD. Hun skulle egentlig ha dukket opp når Jon var i wildling-leiren, men de introduserer henne senere tenker jeg.

Ser frem til å finne ut hvilken jente de får til å spille hun her (character spoiler). Skikkelig norrønn 'isdronning' type, som har en ganske stor rolle i ADwD. Hun skulle egentlig ha dukket opp når Jon var i wildling-leiren, men de introduserer henne senere tenker jeg.

Det kan jo ikke være noen andre enn Jessica Alba.

Annonse

Scareltt johansson, Rachel McAdams, Angelina Jolie, Kate Blanchett...

Ja, Jessica Alba er absolutt no go. Det trengs ikke noen klein blockbuster-chick i GoT.

Tror nok det ville vært best med ei relativt ukjent skandinavisk eller islandsk skuespillerinne ja, men dersom de skulle gå for et "større navn" så håper jeg på Yvonne Strahovski.

Yvonne%20Strahovski%20Girl-320x480%20wallpapers.jpg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...