Gå til innhold

Er mobil viktigere en et bra sexliv??


J.N

Anbefalte innlegg

Mobil er en mye mer effektiv ting til å bli kvitt kjedsomlighet. Mobilen kan du brukte til alt mulig, ringe folk, spille, surfe, ta bilder og den er alltid tilgjengelig. Sex kan du ikke ha når som helst, det er kjedelig i lengden og krever beskyttelse(hvis ikke kan det bli et enda mer kjedelig resultat).

Heller et liv uten sex enn uten mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i grunn ikkje overraska, folk no til dags er håplause.

Mobilen brukar eg til vekkerklokke, kalendar/avtalebok, hugselappar, meldingar og ringing, men stort sett dagleg må eg leite etter mobilen, fordi eg ikkje anar kvar eg brukte den sist. Min kjære ringer meg skjeldan, då han veit at eg som regel ikkje har med meg telefonen. Befriande? Jepp!:)

Eg skjønnar ikkje dei som orkar å alltid vere tilgjengeleg til ei kvar tid, kva skjedde med privatlivet?!

Har forresten ein "gammal" telefon(den er berre 3år eller der omkring, så gammal er det i grunnen frekt å kalle den), og den er mykje mindre problem med enn desse nymotes smarttelefonane, etter kva eg har erfart. Ok, den har fått ei sprekk i skjermen, men den er ikkje til hinder.

Den dagen det kun er smarttelefonar å oppdrive, veit eg ikkje kva eg gjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobil er en mye mer effektiv ting til å bli kvitt kjedsomlighet. Mobilen kan du brukte til alt mulig, ringe folk, spille, surfe, ta bilder og den er alltid tilgjengelig. Sex kan du ikke ha når som helst, det er kjedelig i lengden og krever beskyttelse(hvis ikke kan det bli et enda mer kjedelig resultat).

Heller et liv uten sex enn uten mobil.

Det er helt sykt at du kan si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i grunn ikkje overraska, folk no til dags er håplause.

Mobilen brukar eg til vekkerklokke, kalendar/avtalebok, hugselappar, meldingar og ringing, men stort sett dagleg må eg leite etter mobilen, fordi eg ikkje anar kvar eg brukte den sist. Min kjære ringer meg skjeldan, då han veit at eg som regel ikkje har med meg telefonen. Befriande? Jepp!:)

Eg skjønnar ikkje dei som orkar å alltid vere tilgjengeleg til ei kvar tid, kva skjedde med privatlivet?!

Har forresten ein "gammal" telefon(den er berre 3år eller der omkring, så gammal er det i grunnen frekt å kalle den), og den er mykje mindre problem med enn desse nymotes smarttelefonane, etter kva eg har erfart. Ok, den har fått ei sprekk i skjermen, men den er ikkje til hinder.

Den dagen det kun er smarttelefonar å oppdrive, veit eg ikkje kva eg gjer.

*Stående applaus* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et oppstyr det skulle bli av en dårlig reportasje! Folk er ikke bedt om å velge mellom mobil eller sex, de er bedt om å rangere de to uavhengig av hverandre. Et godt sexliv er faktisk ikke viktig noe mer enn sjokoladekake og biff er viktig, selv om det helt klart øker livskvaliteten. En mobiltelefon er derimot viktig, både i sosiale sammenhenger, i tilfelle noe skulle skje, og ikke minst i jobbsammenheng. Endel lærere (i allefall innen høyere utdanning) er også blitt såpass moderne at de benytter sosiale platformer for å kommunisere med elevene, så mobilen har blitt et viktig verktøy i utdanningssammenheng.

Kanskje fitnessbloggen skal hente seg en kaffekopp, puste dypt, og forsøke og være litt reflekterte fremfor å reagere så voldsomt på en slik supertabloid tulleartikkel..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg søren meg spurt meg selv : Hvorfor har jeg ikke lyst? Og gjort noe med det .

Jada, men det er fordi sex er viktig for deg fra før. Noen mennesker synes ikke sex er så viktig. Kanskje de til og med synes det er litt oppskrytt. Det har med forskjellene mellom mennesker å gjøre og den generelle manglende aksept for forskjeller. Greit at man kan tulle litt med hvor rart eller sprøtt man synes det er at andre har en annen rangering enn en selv, men det går litt vel langt i denne tråden. det har alltid vært folk (av begge kjønn) med liten eller ingen sexlyst og vil alltid være det. Synd at de skal bli nødt til å late som noe annet for å ikke provosere de som har det på en annen måte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et oppstyr det skulle bli av en dårlig reportasje! Folk er ikke bedt om å velge mellom mobil eller sex, de er bedt om å rangere de to uavhengig av hverandre. Et godt sexliv er faktisk ikke viktig noe mer enn sjokoladekake og biff er viktig, selv om det helt klart øker livskvaliteten. En mobiltelefon er derimot viktig, både i sosiale sammenhenger, i tilfelle noe skulle skje, og ikke minst i jobbsammenheng. Endel lærere (i allefall innen høyere utdanning) er også blitt såpass moderne at de benytter sosiale platformer for å kommunisere med elevene, så mobilen har blitt et viktig verktøy i utdanningssammenheng.

Kanskje fitnessbloggen skal hente seg en kaffekopp, puste dypt, og forsøke og være litt reflekterte fremfor å reagere så voldsomt på en slik supertabloid tulleartikkel..? ;)

Kanskje fitnessbloggen blir den nye kvinneguiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg søren meg spurt meg selv : Hvorfor har jeg ikke lyst? Og gjort noe med det .

Det er ikke så enkelt å gjøre noe med. Dette har ofte mye med hormon nivået i kroppen. Testosteron er "sexhormonet", og menn har langt mer av det enn kvinner. Så at de generelt har et større ønske etter det er ikke rart. Noen kvinner har veldig lave nivåer av testosteron som gjør at de ikke har så stor sexlyst. Mange kvinner opplever dette blant annet i overgangsalderen.

Å gi kvinner testosteron er heller ikke uproblematisk. Man kan få uønsket vekst av hår, mer grovere stemme osv. Å gi en kvinne testosteron kan fungere godt om man gir nok mengde med østrogen i forhold. Men så må man finne den perfekte kombinasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det finns masse mennesker som ikke synes trening er viktig heller, men gjerne bruker 8 timer og mer på data og mobil i døgnet. (BOMBE!!) Det å drive med trening gir bedre sex løst !!!

Nei, ser jo på tv at om 20 år eller før har vi alle operert mobilen inn i handa. Nei, uff, e ikke for all den mobil bruken og så en reportasje for lenge sia i ei tabloid avis at smart telefonene ødlegger samlivet for vi like jo å vite hva den andre gjør, men på disse smart telefonene vet en jo ikke det. Inga stort problem i mitt forhold men skjønner at det kan være det- å stole du ikke på partneren din blir det ikke akkurat kvalitets sex. En må føle seg trygg og attraktiv av partneren for den beste sexen.

Det her er ikke fitnessbloggen sine meninger men mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver for seg liker jeg både sex og mobil.

Og sånn sett tror jeg at jeg tilhører majoriteten.

Nuff said.

:whistle:

Enig, men i mobilens forsvar.. den ene kan hjelpe deg å få den andre, et forhold som bare går én vei (om en ikke er sysselsatt i verdens eldste yrke). :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er da hands down så mye mer viktigere enn mobilen. Jeg kan forstå det at mobilen blir en del av det dagligelivet for mange med tanke på bruk av internett og div muligheter man kan bruke mobilen til for både kommunikasjon samt egen livsglede og både bruken pga interesse og dødtid. Men jeg kaster gjerne vekk mobilen lang til helvete for sex anyday, anywhere and anytime. Selv bruker jeg mobilen ganske så aktiv, men når jeg er med venner, er på fest eller trener så kommer mobilen helt sist på prioriteringslisten.

Må vel også nevne at mobilen kan lett bli en middel brukt til å komme nærmere enn person, slik at det fører til sex. Så begge deler er viktige men when it comes down to it all, så tar jeg sex over mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...