Gå til innhold

Er mobil viktigere en et bra sexliv??


J.N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sykt, sykt, sykt. Jeg har en mobil, anno old school. Den kan jeg sende meldinger med, og ringe. Det er alt. Og jeg NEKTER plent å kjøpe meg noe nytt. Her på studioet løper jentene på mølla. Så er det å plukke opp mobilen, gå bort i TRX stroppene, henge opp bena for å kjøre 10 reps reverse crunch, så ligger de der med bena i stroppene opptil en halvtime og surfer. God dag på treninga...

Den dagen jeg må kaste mobilen til kjerringa for å få meg knull...da gir jeg faen..:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt, sykt, sykt. Jeg har en mobil, anno old school. Den kan jeg sende meldinger med, og ringe. Det er alt. Og jeg NEKTER plent å kjøpe meg noe nytt. Her på studioet løper jentene på mølla. Så er det å plukke opp mobilen, gå bort i TRX stroppene, henge opp bena for å kjøre 10 reps reverse crunch, så ligger de der med bena i stroppene opptil en halvtime og surfer. God dag på treninga...

Den dagen jeg må kaste mobilen til kjerringa for å få meg knull...da gir jeg faen..:mad:

kjører old school nokia selv, og den både ringer og sender meldinger som faen:wtf:

Dama har heldigvis det samme:cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva faen ?!?!??!?!?!

Den dagen jeg prioriterer mobilen fremfor sex så har hele verden tillatelse til å hente meg i tvangstrøye.

Det er jo faktisk SYKT. Vi skal jo ha instinkter?!

Kommer å henter deg jeg:-P

kansje jeg skal starte et privat firma som driver med rehab intervention for men og dammer som har gått litt for langt når det gjelder mobil bruk:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer å henter deg jeg:-P

kansje jeg skal starte et privat firma som driver med rehab intervention for men og dammer som har gått litt for langt når det gjelder mobil bruk:-P

Du må vente til den dagen da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig. Har ikke hatt 3G på telefonen på nesten 2 mnd og merker det er godt med avvenning. Det ER ikke nødvendig å sjekke Facebook i midten av en treningsøkt (eller andre økter..), eller midt i en samtale med en kompis.

Kanskje du trengte det hvis du sjekker facebook midt i en treningsøkt eller en samtale :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig. Har ikke hatt 3G på telefonen på nesten 2 mnd og merker det er godt med avvenning. Det ER ikke nødvendig å sjekke Facebook i midten av en treningsøkt (eller andre økter..), eller midt i en samtale med en kompis.

NÅR??? er det nøvendig (virkelig NØDVENDIG) å sjekke facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn er damen min også. Dvs, hun klarer aldri å legge fra seg mobilen. Kino, mens hun ser på tv, når hun er på jobb osv.. så stresser hun med fingeren sin, må grave grave grave på facebook. Ingen skriver noe interessent men sjekkes må det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...