Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vaffler, spareribs, blåskjell i hvitvinssaus, reker, hvit loff, cider, soft is, bløtkake, sjokolade! Her skal det tas helt ut. Ikke snakk om noe fitness greier på den dagen! Føler at kjolen min kommer til å ryke rundt magen etter den dagen! :love::hungry:

Annonse

Spiser det jeg vil uansett hvilken dag det er. For å være ekstra patriotisk heiser jeg flagget og setter på nasjonalsangen på full drite.

På ettermiddagen tar jeg og noen kompiser en kjøretur i bunad med fanitullen og diverse andre sanger med en lang pinne og en hatt. Så finner vi et sted det er mange folk, vrenger opp volumet mens vi skriker og klapper som gale mens en av oss spreller rundt i hallingdans og sparker ned hatten fra pinnen. Og så kjører vi videre.

Ekke nordmann for ingenting

Husker ikke hva jeg spiste som liten på 17mai..aldri likt 17mai :p så spiser nok det jeg alltid bruker å eta om dagene x)

Og beindag siden det er lite folk på gymet <3.. Eter hva jeg vil uansett, føler ikke noe spesielt med 17mai og mat.

Annonse

Grillmat! Boller! Kake! Is! :D

Føler det nesten er som om jeg er ferdig på diett hver gang jeg kommer hjem - skal liksom spise alt og vil ha alt men så ender det opp med "det vanlige" fordi jeg er blitt sykt lat til å lage mat :o

Det er FINT å se at så mange skal kose seg :) Blir ikke feiring med familie og treningsstudioet er stengt. Derfor blir det blir en laang tur med hundene i marka (alle tre med sløyfe, selvfølgelig!) og så skal jeg kose meg hjemme og slappe av i tom leilighet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...