Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "Velvet skrev:
Nei, menn med hjernekapasitet som ikke synker proposjonelt med at tankene vandrer hinsides ;)

Hehe, det er vel ikke noe IQ-test en skal begi seg utpå under dyna? Du forstår kanskje at jeg er ikke den første til å sette på Marvin Gaye og tenne på 200 telys med lukt.

Skrevet
  "Indigo skrev:
Syns også brannmenn var barske, helt til jeg lette etter de fysiske kravene for å bli brannmann. Var noe sånt som å løpe 3000m på under 14 minutter og ta 20 pushups.

Det varierer fra plass til plass, og det er minstekrav for i det hele tatt å kunne få jobben. Videre er det pålagt trening hver vakt osv. Så det er ikke akkurat representativt. Det blir det samme som å se på opptakskravene til politiskole eller fengselskole osv.

Det er f.eks et krav her om at man må gå 8 minutter på 12% motbakke i 6,4km i timen med flaskesett på ryggen (20kg). Det brenner leggene noe helt avsindig. Ikke lov å ta i mølla heller. Det er akkurat så fort at man ikke kan springe, men akkurat litt for fort for å gå komfortabelt. Slitsomt!

Skrevet
  "HHHH skrev:
Hehe, det er vel ikke noe IQ-test en skal begi seg utpå under dyna? Du forstår kanskje at jeg er ikke den første til å sette på Marvin Gaye og tenne på 200 telys med lukt.

For noen menn skulle man tro det var en IQtest. "skal vi se.. hva er dette? ÅÅÅJA"

HAHA, neida :p

Men å ha greie på ting under dyna er alfa og omegaaa. trallala

Skrevet
  "HHHH skrev:

Var ikke det jeg tenkte på :p

Jeg tenkte på: Du treffer en jente, dere begynner åsnakke, typisk sånn sjekkeopphverandre-opplegg osv. Etter hvert må nødvendigvis dette eskalere til berøring og da skal IKKE hendene befinne seg på rompa og mellom lårene til å begynne med :p

De skal befinne seg i nedre del av rygg, skuldre, armer. Du tar bare ikke en jente du har prata med i to minutter på ræva :p

Annonse

Skrevet
  "HHHH skrev:

Hvem er Marvin Gaye?? :meh: Jeg liker ikke rolig musikk..Tar heller en barsk mann enn en fløtepus jeg...

Skrevet
  "CamillaLor skrev:
For noen menn skulle man tro det var en IQtest. "skal vi se.. hva er dette? ÅÅÅJA"

HAHA, neida :p

Men å ha greie på ting under dyna er alfa og omegaaa. trallala

Noen kvinner liker sikkert å fortelle han nøyaktig hva han skal gjøre:P

Personlig ser jeg helst at minstekunnskapen består i å vite hvor den skal inn og at jeg slipper å forklare og vise hver bidige detalj.

Skjønner veldig godt at kompisen min sier at jomfruer er oppskrytte :D

Skrevet
  "Velvet skrev:
Noen kvinner liker sikkert å fortelle han nøyaktig hva han skal gjøre:P

Personlig ser jeg helst at minstekunnskapen består i å vite hvor den skal inn og at jeg slipper å forklare og vise hver bidige detalj.

Skjønner veldig godt at kompisen min sier at jomfruer er oppskrytte :D

det er slikt lillesøster kom hjem og fortalte ved middagsbordet etter to uker i førsteklasse, så jeg tror ikke jeg ser på det som godkjent minstekunnskap! :D

slipper man først til her <-- får man faen meg prestere! Mohahaha :D

Skrevet
  "eirich skrev:
Det varierer fra plass til plass, og det er minstekrav for i det hele tatt å kunne få jobben. Videre er det pålagt trening hver vakt osv. Så det er ikke akkurat representativt. Det blir det samme som å se på opptakskravene til politiskole eller fengselskole osv.

Det er f.eks et krav her om at man må gå 8 minutter på 12% motbakke i 6,4km i timen med flaskesett på ryggen (20kg). Det brenner leggene noe helt avsindig. Ikke lov å ta i mølla heller. Det er akkurat så fort at man ikke kan springe, men akkurat litt for fort for å gå komfortabelt. Slitsomt!

Den er pain, de siste to minuttene går vannvittig seint. Har brukt å dekke til displayet, psyker meg ut når jeg ser klokka..

Enklere uten :)

Annonse

Skrevet
  "Amalie skrev:
Trodde du kunne bekrefte nå at den gjorde alle damer gaaaal. Men men :D

Åja, sånn sett :p Men jeg er ikke sikker på om det er parfyma som gjør det eller ikke, så det kan jeg ikke svare på :whistling:

Skrevet
  "Velvet skrev:
Var ikke det jeg tenkte på :p

Jeg tenkte på: Du treffer en jente, dere begynner åsnakke, typisk sånn sjekkeopphverandre-opplegg osv. Etter hvert må nødvendigvis dette eskalere til berøring og da skal IKKE hendene befinne seg på rompa og mellom lårene til å begynne med :p

De skal befinne seg i nedre del av rygg, skuldre, armer. Du tar bare ikke en jente du har prata med i to minutter på ræva :p

Skjønner! Men syns fortsatt det er hårda bud :p

"Jane skrev:
Hvem er Marvin Gaye?? :meh: Jeg liker ikke rolig musikk..Tar heller en barsk mann enn en fløtepus jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...