Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp hjemme hos Jørgen Foss


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere noe i mot Jørgen Foss? Det er helt greit at man kan være uenig i noen av tingene har mener og sier, men HVER gang det kommer opp en sak om JF på FB er det rett på personangrep.

Skjerpings :banhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe i mot Jørgen Foss? Det er helt greit at man kan være uenig i noen av tingene har mener og sier, men HVER gang det kommer opp en sak om JF på FB er det rett på personangrep

Når man begynner å klage på prisen på smågodt i påska som er en gang i året så er man ikke veldig saklig lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man begynner å klage på prisen på smågodt i påska som er en gang i året så er man ikke veldig saklig lenger.

Ikke bare klage på, men skylde på, som om lav pris på godis gjør at man plutselig sitter lamslått og putter festkarameller og fudge i munnen uten å kunne stoppe eller begrense seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man begynner å klage på prisen på smågodt i påska som er en gang i året så er man ikke veldig saklig lenger.

For det er mye mer saklig med personangrep enn en normal diskusjon hvor man argumenterer for og imot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er mye mer saklig med personangrep enn en normal diskusjon hvor man argumenterer for og imot?

Er ikke for personangrep men noen ting, som å skylde på billig godis når man har veid 200kg for mye, blir så lavpannet og virkelighetsfjernt at det ikke er vits å ha en saklig diskusjon rundt det. Må da være lov å fleipe litt uten at politisk-korrekt-politiet kommer løpende for å arrestere folk? Særlig fleiping om mennesker som tilsynelatende nyter å fremstille seg selv som komplette klovner i media gang på gang. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke noe personangrep i denne tråden. Gjør du?

Ikke direkte, men indirekte.

Jeg er både uenig og enig i mye av det JF sier. Poenget mitt er at HVER gang det dukker opp en sak om JF ser man svar som

1: Herregud, nå må han holde kjeft / slutte med klaging

2: Det at han er feit er ene og alene hans feil

3: Kanskje han burde starte å trene litt i stede for å dytte nedpå kg med godteri

ref. tidligere debatter

Hvorfor ikke komme med noe saklig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte, men indirekte.

Jeg er både uenig og enig i mye av det JF sier. Poenget mitt er at HVER gang det dukker opp en sak om JF ser man svar som

1: Herregud, nå må han holde kjeft / slutte med klaging

2: Det at han er feit er ene og alene hans feil

3: Kanskje han burde starte å trene litt i stede for å dytte nedpå kg med godteri

ref. tidligere debatter

Hvorfor ikke komme med noe saklig?

1. Ja, slutte å klage.

2. Det vel ikke hans feil, men stort sett har han eneansvaret som en voksen person?;)

3. Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men som person er jo JF genial, han skaper seg en karriere som fryktløs politiker og får mye sympati samt han utvikler vennskap med journalister siden han gir de ofte noe å skrive om og han får spalteplass uansett.

Mannen er et geni og vil nok komme dit han vil i livet, jeg tror ikke han bryr seg nevneverdig om de negative kommentarene da han selvfølgelig ikke mener at smågodt skal koste mindre.

Tjukkaser som han spiser ikke smågodt, smågodt er noe jenter kjøper i treningsbukse eller når de skal kose seg med film eller på kino.

Han spiser chips med rikelig med dip og alt som godt og mektig er, han står ikke og plukker ut en av hver i smågodt hjørnet som SATSjenta som skal ha litt fortjent godis etter Zumba og "egentrening".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...