Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "Franck3 skrev:
Blir som og se to romantiske komedier for så å si at all film er dårlig for det er så sukkersøtt.

Men jeg er ikke ferdig. Har 9 bokser til som er usmakte;) gir ikke opp enda..det var bare en "så-langt-observasjon" :)

Annonse

Skrevet

Jeg mener å huske at båtis var en av de beste man kunne få kjøpt i porsjonspakninger. Det er lenge siden jeg har spist den typen is da jeg alltid kommer på den om vinteren. På sommeren prioriterer jeg Shave Ice...

b%C3%A5tis_single04.jpg

Annonse

Skrevet

PHISH FOOD!!! - Det er den beeeeste Ben & Jerrys iskremen.... Yummy! :D(y) Sjokoladeiskrem med sjokoladefisk, marshmallow og karamell...

Skrevet

Kjøpte meg en B&J Strawberry cheesecake i dag, og tenkte jeg skulle spise hele! Kjempegod is, men aldri før har jeg kommet så til kort. Så så vidt ut som jeg hadde pirket i overflaten da jeg måtte legge inn årene :p

Skrevet
  "Bambi skrev:
Postet før, men;

Ble meget glad da jeg oppdaget lollipop-sorbet i frysedisken på Rimi:D

Oj, den skal jeg se etter neste gang jeg skal ha is... Sikkert en gooood del bedre på næringsinnholdet enn Ben & Jerrys f eks;) Og sikkert god og frisk, mmmm:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...