Gå til innhold

den diggeste isen ?


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Okey folkens. Jeg har fasitsvaret. Den diggeste isen i VERDEN!

Ulempen er at det ikke er i Norge (kommer vel ikke som et stort sjokk på noen). Man må til Roma. Har du kommet deg til Roma alt? Flott. Da går du til Piazza Navona og finner Via dei Coronari. Trask nedover gaten til du kommer til "Gelateria del Teatro"; Den er litt vanskelig å få øye på. Verdens. Beste. Is. Pistasjisen er helt uvirkelig (og dette blir helt feil å si, ettersom den faktisk smaker ordentlig pistasj), jordbærisen er også fantastisk. Også har du litt spenstige alternativer som bringebær med salvie, som fungerer veldig bra. Jeg kan faktisk anbefale å dra til Roma bare for å spise is her (selv om det er mye annet å gjøre der også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey folkens. Jeg har fasitsvaret. Den diggeste isen i VERDEN!

Ulempen er at det ikke er i Norge (kommer vel ikke som et stort sjokk på noen). Man må til Roma. Har du kommet deg til Roma alt? Flott. Da går du til Piazza Navona og finner Via dei Coronari. Trask nedover gaten til du kommer til "Gelateria del Teatro"; Den er litt vanskelig å få øye på. Verdens. Beste. Is. Pistasjisen er helt uvirkelig (og dette blir helt feil å si, ettersom den faktisk smaker ordentlig pistasj), jordbærisen er også fantastisk. Også har du litt spenstige alternativer som bringebær med salvie, som fungerer veldig bra. Jeg kan faktisk anbefale å dra til Roma bare for å spise is her (selv om det er mye annet å gjøre der også).

Du har så rett!! Beste pistasjisen :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey folkens. Jeg har fasitsvaret. Den diggeste isen i VERDEN!

Ulempen er at det ikke er i Norge (kommer vel ikke som et stort sjokk på noen). Man må til Roma. Har du kommet deg til Roma alt? Flott. Da går du til Piazza Navona og finner Via dei Coronari. Trask nedover gaten til du kommer til "Gelateria del Teatro"; Den er litt vanskelig å få øye på. Verdens. Beste. Is. Pistasjisen er helt uvirkelig (og dette blir helt feil å si, ettersom den faktisk smaker ordentlig pistasj), jordbærisen er også fantastisk. Også har du litt spenstige alternativer som bringebær med salvie, som fungerer veldig bra. Jeg kan faktisk anbefale å dra til Roma bare for å spise is her (selv om det er mye annet å gjøre der også).

Hey hey hey, så fint at jeg skal til Roma i sommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt mye rart på vaniljeisen, men seriøst: DAIM har jeg alltid glemt.

Noen som har forslag til annet spenstig tilbehør til vaniljeis?

Det jeg kan komme på er oboy, daim, nonstop, sjokoladesaus, karamellsaus, salte peanøtter!

havsalt, kanel, oppskjært proteinbar, raspa sjokolade, bær, pepperkake, andre kjeks, tutti frutti, peanøttsmør, smågodt (type sur/søt gummi og skum), lakris, vaniljefudge, lønnesirup, honning, nugatti max, nugatti salt og sprøtt, smash, kakaonibs,

typ. semi-sunne:

-havsalt

-kanel

-oppskjært proteinbar

-bær

-peanøttsmør

-lønnesirup

-honning

-kakaonibs

-sikte over litt proteinpulver

-nøtter

-frukt

-marengs (laget av sukrin/splenda og eggehviter)

-kransekake (laget av mandelmel, kvernede mandler, eggehviter og sukrinmelis/splenda)

-bacon (ohyes!)

-proteinvafler/pannekaker

-musli

-rosiner

-fruktyoghurt

-spekemat (ja tro det eller ei, det funker fjell!)

typ. godteri

-raspa sjokolade

-pepperkake

-andre typ. kjeks

-tutti frutti

-smågodt (typ. surt/søtt gummi og skum)

-lakris

-vaniljefudge

-nugatti max

-nugatti salt og sprøtt

-smash

-brownies

-cookies

-kakerester

-vafler/pannekaker

-likør (type bailyes, eggelikør)

-tyrkisk pepper

-dumble

-smørbukk

-frokostblanding

-marsmellows (evt. smeltet)

-marsipan

ja bare fantasien setter grenser. kunne sikkert skrevet i en evighet framover, men nå gidder jeg ikke mer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...