Gå til innhold

Kroppstyper


sistemann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jupp, der ser du hva vi har å slite med dessverre... Godt jeg har havnet i den andre enden av skalaen når det kommer til kroppsbilde..

Skulle så gjerne ønske jeg var i den enden av skalaen selv, men må nok innrømme at hjernenmin er kraftig manipulert! Det er rett og slett skummet hva jeg ser på som et "korrekt" kroppsbilde... *Puster tungt ut og rister oppgitt på hodet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst folk sammenligner seg med hollywood-stjerner så er det vel kanskje folk flest det er noe galt med ?:rolleyes:

Når jeg ser jay cutler i gasp katalogen vet jo jeg veldig godt at det ikke er en realitet som kan oppnåes! Hvor er fornuften og realiten deres?

Fordi som ikke skjønner det ville jeg fått meg ny hobby asap før man går på en stjernesmell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er i det minste klar over det da:)

Jepp! Bare veldig trist at i steden for at hjernen min tenker "Det der er sykt!", så tenker den "Så fint! Akkuar sånn vil jeg også bli". Det er så mange andre som har akkurat den samme tankegangen og i mitt tilfelle har den gjort med syk. Bare trist hvordan kroppsidealet som mediene framstiller av kvinner kan gjøre en så syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Bare veldig trist at i steden for at hjernen min tenker "Det der er sykt!", så tenker den "Så fint! Akkuar sånn vil jeg også bli". Det er så mange andre som har akkurat den samme tankegangen og i mitt tilfelle har den gjort med syk. Bare trist hvordan kroppsidealet som mediene framstiller av kvinner kan gjøre en så syk!

Been there, done that.. Og det er søren ikke rart. Hva man skal og skal ikke gjøre. Du kan bli helt tussete. Du må finne DIN gyldne livsvei :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...