Gå til innhold

Klagemuren


Eilin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Namsos, retta det nå!

:/ æsj altsåååå

Trenger du nummeret til noen trøndere? Jeg har sikkert noen venner til overs...:rofl: neidaaa. Skjønner at det er utrolig kjedelig! Men om du ikke får byttet, så tror jeg det er fint der oppe, forhåpentlig får du et fint år allikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er leeeei av folk som syter over at de skal opp i vekt, gjerne foran folk som skal NED i vekt. Det er PAIN å være på diett og måtte se på at folk skal ha i seg massevis av god mat og bare sitter og pirker i den og sier "det var ikke noe godt allikevel.. er ikke sulten... skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte meg dette, det er jo ikke noe godt engang..."

1. GIVE IT TO ME!!!!!1

2. Ah, sant, det. Jeg er på slankern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg noe grenseløst over naboen. "Må ikke gå på plenen for vi kan trø lufta ut av den", hunden bjeffer, søplekassa hennes som jeg forøvrig tar til veien for henne, kommer ikke opp i det sekundet de har tømt den. Vi starter bilene våre altfor tidlig om morgenen og lar de stå på tomgang...noen gang prøvd å skrape is av en overfrossen bil som IKKE står på tomgang og som ikke har kupevarmer? Vi har faktisk behov for å dra ut 6,7,8 om morgenen. Vi måkker snø feil, etc.

Så ja, kjerringa er sur, og jeg responderer med å nekte å gjøre noe for henne om hun fortsetter. Utakknemlige beist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er leeeei av folk som syter over at de skal opp i vekt, gjerne foran folk som skal NED i vekt. Det er PAIN å være på diett og måtte se på at folk skal ha i seg massevis av god mat og bare sitter og pirker i den og sier "det var ikke noe godt allikevel.. er ikke sulten... skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte meg dette, det er jo ikke noe godt engang..."

1. GIVE IT TO ME!!!!!1

2. Ah, sant, det. Jeg er på slankern.

Hør hør! Noen burde ha seg en på trynet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som leser bloggen min har fått med seg noe av dette.. here it goes;

Ofte trener jeg på samme tidspunkt som en av treningsveilederene på treningssenteret. Han har med seg dama si. Fair enough..

Det er sjelden at de rydder etter seg når de er ferdig, og forrige uke var det værste tilfellet EVER!!! Det lå vektstenger, vekter og "drit" overalt der de hadde vært. INGENTING klarte de å legge på plass, selv om det var snakk om 1-2 meter unna. Jeg ble mektig irritert da jeg så at de bare gikk ned på mølla. Jeg fulgte etter og spurte om de kunne rydde etter seg og fikk tilbake "skal tenke på det" med et sleskt smil. (Jeg HATER sleske smil). Jeg gikk opp igjen og trente meg ferdig og da jeg gikk ned hadde de selvfølgelig reist. Uten å rydde vel og merke.

Jeg skrev om dette på bloggen og det ble ramaskrik uten like for de som jobber der jeg trener og denne personen. (Selv om jeg ikke la ut navn, alder, bilder av personen osv.. INGEN hadde skjønt hvem dette var). Men uansett. JEg slettet innlegget fordi det kunne bli misforstått (selv om hele poenget var at han IKKE RYDDET!)

Jeg har vært litt "overlegen" overfor de som jobber der og bare sagt hei og gått forbi. Orket ikke drama.

I dag da jeg trente var han der igjen. Han så på meg men sa ikke noe. (Til tross for et par ikke fult så hyggelige mail fra han).

Tror dere han ryddet i dag? nei det tror ikke jeg heller, eller rettere sagt så VET jeg at han ikke gjorde det.

Han hadde beklaget seg såå masse til sjefen, brukt som unnskyldning at han hadde dårlig tid (sist gang) men han hadde fortsatt tid til å løpe på mølla?? Jeg sa i fra til sjefen i dag også, så jeg slipper å bli sett på som en som bare går rundt å henger ut folk uten mål og mening. Det jeg skrev på bloggen hadde ett LITT annet mål enn hva de først trodde.

Spent på hva som skjer videre i denne saken kjenner jeg.. OG VELDIG BRA tråd! Nå får jeg ut min frustrasjon som jeg ikke får skrive på bloggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. what doesn't kill you, makes you stronger.. Yeahyeah.. Er fint at folk kan tenke positivt osv, men det er virkelig ikke alt vondt her i livet som gjør deg sterkere, snarere tvert imot- noe "skader" deg for livet..

2. selvtilliten min(hvilken selvtillit?) fikk seg er knekk nå.. Seriøst på vei ned deppis-bakken.. Trenger noe positivt! NÅ! Men neida, ingen våkne...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG irriterer meg over at jeg har så vanskelig for å si nei, og at det som regel fører til at jeg jobber dobbelt altfor mange dager i uka. Og at det har ført til at jeg har tre jobber. Og at jeg som regel bare får 5 timer søvn og eneste fridag er søndager. Men hver fjerde søndag går til personalmøte.

Sånn, da var det sagt.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tildelt praksisplass til hele neste skoleår.. søkte sørlandet.. havnet på Namsos i nord trøndelag!!! :mad::(:(:(:( OG JEG KAN IKKE ENGANG GÅ PÅ SKI.

Gråter mine modige tårer og har lyst å knuse og spise alt jeg kommer over.

Namsos av alle steder! Jaja, du får komme til Trondheim av og til..for å slippe hvor kjedsommelig Namsos kan være :p.

Jeg har bekjente i Namsos. Men tror ikke du vil ha dem som venner xD (Alt de gjør er feste, feste, feste..trening betyr å gå fra leiligheten til polet. Trondheim derimot! Det er byen :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til søndag lurte jeg på om jeg begynnte å bli syk, for jeg hadde den typiske litt sår baki halsen, "bak" nesa.. Mandagen ble verre, tirsdagen virka det litt bedre, men null energi.. Onsdagen rimelig greit, men merka at jeg ikke hadde trena på 3 dager:eek: I dag beynner det igjen... Bør jeg holde meg hjemme, i fare for å smitte andre(er vel dette som er den smittsomme fasen) eller gi faen...? Hater forkjølelse og vil ikke droppe mer trening nå! furtefurte:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til søndag lurte jeg på om jeg begynnte å bli syk, for jeg hadde den typiske litt sår baki halsen, "bak" nesa.. Mandagen ble verre, tirsdagen virka det litt bedre, men null energi.. Onsdagen rimelig greit, men merka at jeg ikke hadde trena på 3 dager:eek: I dag beynner det igjen... Bør jeg holde meg hjemme, i fare for å smitte andre(er vel dette som er den smittsomme fasen) eller gi faen...? Hater forkjølelse og vil ikke droppe mer trening nå! furtefurte:(

Nei. Kaldsvetting og konstant nysing tar jeg ikke med meg på trening! Vet jo folk blir sure på syke folk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...