Gå til innhold

Klagemuren


Eilin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg liker steinerskolen jeg:p. De fleste blir faktisk veldig flink til skolen etterhvert, mange har også en meget bra studieteknikk når de kommer opp på høgskole/universitetnivå..men ja, jeg skal være enig at det kanskje er litt mye kor og hjemmelaga bøker på skolen, men alt i alt tror jeg det er en bra skole (selv om du kan se det på ganske mange, at de har gått på steinerskole hele livet). Jeg vil bli lærer på Montesorri-skole :D Haha! Det er "verre" enn Steinerskole (jeg elsker pedagogikken da..så spør du meg er det dritbra skole/barnehage:p).

Men tilbake til tema: Hvis de har delt foreldrerett burde det ikke være noe problem for faren å si nei og ta seg en tur til dem som styrer med teite foreldre (det burde vært eget kontor til dem..men heter vel at man må inn til mekling og slikt først..) for å høre om sine rettigheter og ikke minst barnets rettigheter? Mora kan jo ikke kjøre på hvis det er delt foreldrerett og han har den og den tida med samvær?

Noen ganger burde foreldre få undervisning i hvordan være bra foreldre, å kjøre på utifra sine egne behov og ønsker hver gang gagner ikke alltid barnet. Jeg sier ikke at foreldrene aldri skal handle ut ifra hva dem vil og ønsker, men når det er snakk om å dra med ungen til usa i jula, kun fordi mora vil..vel..da handler man ikke lenger i barnets beste.

Men ja, hvis far har rett på samvær så burde det jo ikke være mulighet for at hun drar med dattera så lenge bort?

Hu finner på stunts litt for ofte, og bror min er dritt lei av å krangle om ting, så han gir bare etter..

Finnes no organisasjon for aleneforeldre som hjelper med slikt, men jeg er singel og barnløs, så jeg er ikke helt inne i det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så lett :p

Hadde han ville vært sammen med deg hadde han blitt sammen med deg. Det faktum at han sier det der, sier meg at ikke er sikker - kanskje han vil, kanskje ikke. Kanskje han ikke er klar for noe, eller kanskje han rett og slett bare ikke vil forplikte seg, men vil ha deg der. Mange valg, og det skal du i grunnen slippe å tenke på, og jeg skal fortelle deg hvorfor;

DU fortjener det beste. DU fortjener å være sammen med noen som oppriktig vil være sammen med deg. Du fortjener å ha noen som er tøff nok til å si "søta, jeg er glad i deg, vær kjæresten min". Du skal slippe å gå rundt å vente på noen som ikke bestemmer seg, holder deg på gress eller må tenke seg nøye om.

Enten så går man for det eller så går man ikke for det (etter en passende tilvenningsperiode er gått). Det er grenser for hvor lenge man skal date, bli kjent, ta det sakte. Etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt opp på nattevakt på SHELL hele jula, inkl. lillejulaften, julafta, 1.juledag and so on...+ helga før...+nesten hele romjula...+ denne helga....HATER Å JOBBE NAAAATTT! blir ikke jul i år :(

greit å få klaget litt ;)

Kan ta det jeg, elsker nattevakt :D :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han ville vært sammen med deg hadde han blitt sammen med deg. Det faktum at han sier det der, sier meg at ikke er sikker - kanskje han vil, kanskje ikke. Kanskje han ikke er klar for noe, eller kanskje han rett og slett bare ikke vil forplikte seg, men vil ha deg der. Mange valg, og det skal du i grunnen slippe å tenke på, og jeg skal fortelle deg hvorfor;

DU fortjener det beste. DU fortjener å være sammen med noen som oppriktig vil være sammen med deg. Du fortjener å ha noen som er tøff nok til å si "søta, jeg er glad i deg, vær kjæresten min". Du skal slippe å gå rundt å vente på noen som ikke bestemmer seg, holder deg på gress eller må tenke seg nøye om.

Enten så går man for det eller så går man ikke for det (etter en passende tilvenningsperiode er gått). Det er grenser for hvor lenge man skal date, bli kjent, ta det sakte. Etc etc.

Hehe, du er smart du! :) har du vært borti dette selv?

Nå har jeg da ikke vært ute på date med han engang... Vi får se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt problem er vel at jeg ikke vet om gutten ser på meg som noe annet enn venn :p Ikke verre enn det, men det irriterer meg litt ;)

Da kan du trøste deg med at mindretallet av gutter ser på jenter "kun som venn". De finnes selvsagt, men veldig mange jenter blir tilsynelatende kjempeoverrasket når alle guttevennene "forsvinner" når man får seg kjæreste. Det er nok lite å tape på å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, du er smart du! :) har du vært borti dette selv?

Nå har jeg da ikke vært ute på date med han engang... Vi får se hva som skjer!

Njæææ. Før i tiden var jeg ikke tøff nok til å ta litt initiativ selv. Jeg var heller ikke tøff nok til å greie å utvikle noe med gutter annet enn sånn causual opplegg som aldri varte særlig lenge. Dessuten veide jeg 40-45 kg mer og hadde null selvtillit :p

Nå er jeg tøffere. Mye tøffere. For det første så er jeg visstnok søt, sier guttene, topp det med en personlighet som legges merke til og der har du mye mannlig oppmerksomhet som jeg har vokst på. Gikk litt lei av å stadig havne i den der sengefella med menn, helt til jeg fant den eneste mannen jeg noensinne har elsket :p

Han lærte meg at jeg fortjener kun det beste og at sjalusi bare er tull (fakta faen, blir aldri sjalu lengre) siden sjalusi bunner i at man er redd for å miste den andre personen. Mister jeg den personen jeg er sammen med så fortjener ikke den personen meg, siden den personen ikke var glad nok i meg. Og at det faktisk er helt greit å leke seg litt så lenge den andre personen er inneforstått med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skape dårlig stemning, men jeg vet i hvertfall at om jeg hadde funnet noen jeg ville vært sammen med så hadde jeg vært mer gira på å få booket henne. Hadde jeg bare utsatt det så hadde det nok vært en grunn til det.

Men er jo noe annet når dere ikke har vært på date engang:)

Hehe :p du sier vel kanskje noe der.

Vi får nesten bare se hvor dette ender :p Livet er for kort til å bekymre seg over gutter :eek::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæææ. Før i tiden var jeg ikke tøff nok til å ta litt initiativ selv. Jeg var heller ikke tøff nok til å greie å utvikle noe med gutter annet enn sånn causual opplegg som aldri varte særlig lenge. Dessuten veide jeg 40-45 kg mer og hadde null selvtillit :p

Nå er jeg tøffere. Mye tøffere. For det første så er jeg visstnok søt, sier guttene, topp det med en personlighet som legges merke til og der har du mye mannlig oppmerksomhet som jeg har vokst på. Gikk litt lei av å stadig havne i den der sengefella med menn, helt til jeg fant den eneste mannen jeg noensinne har elsket :p

Han lærte meg at jeg fortjener kun det beste og at sjalusi bare er tull (fakta faen, blir aldri sjalu lengre) siden sjalusi bunner i at man er redd for å miste den andre personen. Mister jeg den personen jeg er sammen med så fortjener ikke den personen meg, siden den personen ikke var glad nok i meg. Og at det faktisk er helt greit å leke seg litt så lenge den andre personen er inneforstått med det ;)

Aah, da har du funnet den rette! :) Jeg har alltid fått høre at jeg er for snill og at jeg fortjener bedre enn de jeg tilfeldigvis har endt opp med. Men som jeg kan si: kjærlighet gjør MEG blind. Den gjorde ihvertfall det, men det er lenge siden nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...