Gå til innhold

Klagemuren


Eilin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå syns jeg VIRKELIG jeg kan klage her!!:!:

Jeg tar en og en halv valium 45min før tannlegentimen, og selv etter en time, så virker den ikke, og hver gang noen kom ut den døra til venterommet, stakk det i magen.. Vel inne i stolen blir jeg jo stikki halvt ihjel med bedøvelse, og sitter og rister i stolen.. Når det settes i gang med rot(e)kirurgi i overkjeven, MÅTTE jeg jo kjenne noe, rykker til, skriker og begynner å grine..:cry: Får enda mer bedøvelse og det går greit.. Men så skal ei tann ut i underkjeven.. SATANDERKJENNTEJEGDET, igjen!! :( Igjen må tannlegen frem med enda flere ampuller med bedøvelse... Sikker på at det ble 5 eller flere.. :unsure: Endte opp med å måtte dele tanna opp i biter fordi jeg kjennte alt.. Kommer hjem og ser ut som et misfoster, fullstendig usymmetrisk, hoven som fy, og begynnende blåmerke på innet, i tillegg til blodige lepper... mmm:p Tar noen veldig sterke smertestillende, som ikke virker når bedøvelsen går ut..

Jeg har treningsforbud i 4-5 dager, og under samme tia får jeg kun spise grøt, suppe osv, men IKKE yoghurt og annet med levende bakterier i seg..:(

Kort fortalt; JEG ER MISERABEL!!!:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som skulle klage over at jeg var på tur til dagens ansdre styrkeøkt!

Føler meg litt glad nå faktisk, for heller det enn null trening på flere dager ! :(

Stakar liten, god bedring..!!! :(

Tusen takk:)

Hadde jo faktisk gleda meg til min første skikkelig økt på lenge i kveld! Har vært så mye stress og tull i det siste, men nå var alt over liksom.. Men nei..:(

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig skuff. Etter å ha levd på cookie dough-kuler og anna dritt de siste dagene, smaker ikke drittmat godt lenger! Smultringene lukter skikkelig sur svette, cookie dough-kulene smaker bare rart, smash-sjokoladen smakte ikke sjokolade og crusli-blandingen smakte heller ikke så godt. Hadde gleda meg såååå mye til å leve på søppel denne uka :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stenger denne siden vi strengt talt ikke har bruk for negative tråder. For mange kan det kanskje virke vanskelig å ikke få klaget på noe som har skjedd, men jeg utfordrer dere til å prøve både her og i dagliglivet.

Jeg vil tippe mange blir overrasket over hvor mye bra som skjer når man klarer å fokusere ekstra på det positive. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...