Gå til innhold

Klagemuren


Eilin

Anbefalte innlegg

Hvorfor eksisterer herbalife? Jeg sitter her..og kjeder meg..får ikke sove (jeg virkelig elsker å ha søvnproblemer:wub:)..og havner inn på random blogger. Og poff. Det var det herbalife.

Greit. Herbalife skal jo være bra for vektnedgang, i følge dem som selger det iallefall, men hva i huleste hjelper det å bruke herbalife for å gå ned når man spiser sjokolade, chips, pommes frites med bernaisesaus like etter inntaket av pulveret? Halloo? Slutt å bruk pengene på herbalife, 30 days, nutrilett, alevo +++ og bare dropp all den drittmaten. Penger spart og kroppen blir så mye gladere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg grønn over at Koss hodetlf'ene bare lever i 2 mnd. Dette er 5 paret på 1 år som tar kvelden!!! AAAARGH!!!

Anbefaler disse på det varmeste: http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/sennheiser_px-200-ii_hodetelefon.htm

Bånnsolide, superb lyd og lekker myyyye mindre lyd ut og inn enn KOSS-hodetelefonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler disse på det varmeste: http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/sennheiser_px-200-ii_hodetelefon.htm

Bånnsolide, superb lyd og lekker myyyye mindre lyd ut og inn enn KOSS-hodetelefonene.

KOSS er bæsj:meh:. Hva hjelper det med lang garanti når en må inn og bytte til ny x antall ganger pr mnd?

Kjøpte selv noen av Sony, myyye bedre. Er pittelitt billigere enn de Augis linker til, snakk om sånn 100 kr. Så lenge du kjøper noe annet enn KOSS er vel egentlig alt okei :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namsos av alle steder! Jaja, du får komme til Trondheim av og til..for å slippe hvor kjedsommelig Namsos kan være :p.

Jeg har bekjente i Namsos. Men tror ikke du vil ha dem som venner xD (Alt de gjør er feste, feste, feste..trening betyr å gå fra leiligheten til polet. Trondheim derimot! Det er byen :D)

Av alle steder ja! Mulig å ha sånn uflaks -.- Kommer nok til å bli endel helgeturer til Trondheim ja:D!!

HAHA, blir sikkert kjent med dem gjennom jobben da xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som leser bloggen min har fått med seg noe av dette.. here it goes;

Ofte trener jeg på samme tidspunkt som en av treningsveilederene på treningssenteret. Han har med seg dama si. Fair enough..

Det er sjelden at de rydder etter seg når de er ferdig, og forrige uke var det værste tilfellet EVER!!! Det lå vektstenger, vekter og "drit" overalt der de hadde vært. INGENTING klarte de å legge på plass, selv om det var snakk om 1-2 meter unna. Jeg ble mektig irritert da jeg så at de bare gikk ned på mølla. Jeg fulgte etter og spurte om de kunne rydde etter seg og fikk tilbake "skal tenke på det" med et sleskt smil. (Jeg HATER sleske smil). Jeg gikk opp igjen og trente meg ferdig og da jeg gikk ned hadde de selvfølgelig reist. Uten å rydde vel og merke.

Jeg skrev om dette på bloggen og det ble ramaskrik uten like for de som jobber der jeg trener og denne personen. (Selv om jeg ikke la ut navn, alder, bilder av personen osv.. INGEN hadde skjønt hvem dette var). Men uansett. JEg slettet innlegget fordi det kunne bli misforstått (selv om hele poenget var at han IKKE RYDDET!)

Jeg har vært litt "overlegen" overfor de som jobber der og bare sagt hei og gått forbi. Orket ikke drama.

I dag da jeg trente var han der igjen. Han så på meg men sa ikke noe. (Til tross for et par ikke fult så hyggelige mail fra han).

Tror dere han ryddet i dag? nei det tror ikke jeg heller, eller rettere sagt så VET jeg at han ikke gjorde det.

Han hadde beklaget seg såå masse til sjefen, brukt som unnskyldning at han hadde dårlig tid (sist gang) men han hadde fortsatt tid til å løpe på mølla?? Jeg sa i fra til sjefen i dag også, så jeg slipper å bli sett på som en som bare går rundt å henger ut folk uten mål og mening. Det jeg skrev på bloggen hadde ett LITT annet mål enn hva de først trodde.

Spent på hva som skjer videre i denne saken kjenner jeg.. OG VELDIG BRA tråd! Nå får jeg ut min frustrasjon som jeg ikke får skrive på bloggen..

SYKT bra at du sier ifra, for en idiot, er det mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle steder ja! Mulig å ha sånn uflaks -.- Kommer nok til å bli endel helgeturer til Trondheim ja:D!!

HAHA, blir sikkert kjent med dem gjennom jobben da xD

Ja, og jeg tror ikke det er såå ille i Namsos altså :). Jeg har vært dere flere ganger og det er et koselig sted, et lite sted, men samtidig ikke for lite :p Det blir nok bra selv om det ikke akkurat er sørlandet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg tror ikke det er såå ille i Namsos altså :). Jeg har vært dere flere ganger og det er et koselig sted, et lite sted, men samtidig ikke for lite :p Det blir nok bra selv om det ikke akkurat er sørlandet :p

Haha, ikke akkurat sørlandet :D Det er hvertfall 100% riktig:P Menmen, må bare gjøre det beste ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her blir der banning, beklager på forhånd...

Jeg er ikke lengre hos min mor på julaften med mindre niesen min er der, så vi har gjerne feira i romjula. Det er jo "dine barn, mine barn"-greiene, så hun har alltid vært litt her og der de 6 årene hun har levd..

Nuhvel. I år ville min bror dra til syden rett før jul, og komme hjem i tide, og feire med oss.. Det ville ikke hu helsikkes eks-svigerinna mi, nei hu ville til New York i jula! Jaja, niesen min hadde sagt, når spurt om hva hun ville, at hun ville være hos farmor på julaften og være med pappa..! Men hva skjer??

:mad: Kjerringa har faen meg bestemt seg for å ta henne med til New York, fra 13 desember til 11 jaunar for helvete?!?!:mad:

Det er heller ikke første gang hun har funnet på noe egoistisk som har gått ut over min bror og oss andre, og en periode ville hun ta henne med seg og flytte til London!!

DRITTKJERRING!!:mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her blir der banning, beklager på forhånd...

Jeg er ikke lengre hos min mor på julaften med mindre niesen min er der, så vi har gjerne feira i romjula. Det er jo "dine barn, mine barn"-greiene, så hun har alltid vært litt her og der de 6 årene hun har levd..

Nuhvel. I år ville min bror dra til syden rett før jul, og komme hjem i tide, og feire med oss.. Det ville ikke hu helsikkes eks-svigerinna mi, nei hu ville til New York i jula! Jaja, niesen min hadde sagt, når spurt om hva hun ville, at hun ville være hos farmor på julaften og være med pappa..! Men hva skjer??

:mad: Kjerringa har faen meg bestemt seg for å ta henne med til New York, fra 13 desember til 11 jaunar for helvete?!?!:mad:

Det er heller ikke første gang hun har funnet på noe egoistisk som har gått ut over min bror og oss andre, og en periode ville hun ta henne med seg og flytte til London!!

DRITTKJERRING!!:mad::mad::mad:

Men, hvis hun er 6 år gammel så skal hun vel alt gå i 1 klasse? Hvilken skole er det som gir skolefri fra 13 desember av? Og en starter jo lenge før 11 januar?? ...jeg er oppvokst med at vi skal helst ikke ta fri utenom skoleferiene (det er jo så masse av dem uansett) så for meg hørtes det veldig unaturlig å ta med ungen bort så lenge.. ikke bare det, men hvis ungen selv sier at hun vil feire jul med sin farmor så burde det bli tatt langt mer hensyn til barnets ønske enn at mor vil på tur til new york. Barnet kommer før mor spør du nå meg. Har de familie i new york? Eller er det bare mor som vil dit? Isåfall høres det ikke akkuratt ut som tidenes kjekkeste julefeiring for dattera, de aller fleste barn vil jo være hjemme og få besøk av julenissen, masse gaver osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hvis hun er 6 år gammel så skal hun vel alt gå i 1 klasse? Hvilken skole er det som gir skolefri fra 13 desember av? Og en starter jo lenge før 11 januar?? ...jeg er oppvokst med at vi skal helst ikke ta fri utenom skoleferiene (det er jo så masse av dem uansett) så for meg hørtes det veldig unaturlig å ta med ungen bort så lenge.. ikke bare det, men hvis ungen selv sier at hun vil feire jul med sin farmor så burde det bli tatt langt mer hensyn til barnets ønske enn at mor vil på tur til new york. Barnet kommer før mor spør du nå meg. Har de familie i new york? Eller er det bare mor som vil dit? Isåfall høres det ikke akkuratt ut som tidenes kjekkeste julefeiring for dattera, de aller fleste barn vil jo være hjemme og få besøk av julenissen, masse gaver osv.

Steinerskolen.. Liker ikke helt Steinerskolen.. De lærer jo ingenting det første året heller! stakkars ungen kommer jo til å henge etter faglig...

Hu tar seg plenti friheter den kjerringa der..! Nei, ingen slekt. Sikkert bare ei venninde eller no, eller bare noe fancy ideer hun har fått for seg.. Var jo en gang hun fikk det for seg å flytte til London.. Hu finner på mye pga venninder, som å få unge.. Type "oops" etter en hyttetur to uker inn i forholdet..

Hun får ikke julegavene fra farssia før i januar.. Jeg synes synd på jentungen, og min bror..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinerskolen.. Liker ikke helt Steinerskolen.. De lærer jo ingenting det første året heller! stakkars ungen kommer jo til å henge etter faglig...

Hu tar seg plenti friheter den kjerringa der..! Nei, ingen slekt. Sikkert bare ei venninde eller no, eller bare noe fancy ideer hun har fått for seg.. Var jo en gang hun fikk det for seg å flytte til London.. Hu finner på mye pga venninder, som å få unge.. Type "oops" etter en hyttetur to uker inn i forholdet..

Hun får ikke julegavene fra farssia før i januar.. Jeg synes synd på jentungen, og min bror..

Jeg liker steinerskolen jeg:p. De fleste blir faktisk veldig flink til skolen etterhvert, mange har også en meget bra studieteknikk når de kommer opp på høgskole/universitetnivå..men ja, jeg skal være enig at det kanskje er litt mye kor og hjemmelaga bøker på skolen, men alt i alt tror jeg det er en bra skole (selv om du kan se det på ganske mange, at de har gått på steinerskole hele livet). Jeg vil bli lærer på Montesorri-skole :D Haha! Det er "verre" enn Steinerskole (jeg elsker pedagogikken da..så spør du meg er det dritbra skole/barnehage:P).

Men tilbake til tema: Hvis de har delt foreldrerett burde det ikke være noe problem for faren å si nei og ta seg en tur til dem som styrer med teite foreldre (det burde vært eget kontor til dem..men heter vel at man må inn til mekling og slikt først..) for å høre om sine rettigheter og ikke minst barnets rettigheter? Mora kan jo ikke kjøre på hvis det er delt foreldrerett og han har den og den tida med samvær?

Noen ganger burde foreldre få undervisning i hvordan være bra foreldre, å kjøre på utifra sine egne behov og ønsker hver gang gagner ikke alltid barnet. Jeg sier ikke at foreldrene aldri skal handle ut ifra hva dem vil og ønsker, men når det er snakk om å dra med ungen til usa i jula, kun fordi mora vil..vel..da handler man ikke lenger i barnets beste.

Men ja, hvis far har rett på samvær så burde det jo ikke være mulighet for at hun drar med dattera så lenge bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er stressa som et helvete i disse eksamenstider, og synes det er surt å bruke hele lørdagen min på jobb når jeg burde sittet hjemme og lest. Kunne vel i teorien byttet bort vakta, men det er ikke bare-bare det heller - og jeg trenger pengene om jeg skal få det til å gå rundt.

Kjempestas med venner som spiller på ens dårlige samvittighet når man takker nei til moro pga lesing. Selvfølgelig er det ikke gøy å måtte droppe å treffe venner utenbysfra som skulle til Oslo denne helga (ikke avtalt noe konkret møte på forhånd), men det var nå toppen av dårlig timing også - at de skulle hit når jeg både har jobbhelg og lesehelvete. Anyway; kunne heller tenke meg et "flink du er som dropper byen for lesing!" istedenfor "dårlig planlagt!" (selvom det sikkert ikke var hundre prosent oppriktig ment).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...